Chatsessie Ton Timmerman 18 april 2011, 19.00 uur

• Liz
  • SNS Topper
  • 1228 reacties
Ton Timmerman is verantwoordelijk voor onder andere onze adviseurs en de SNS winkels. Om dichterbij onze klanten te zijn hebben we de afgelopen jaren op veel nieuwe locaties een SNS Winkel geopend. Graag willen we weten hoe jij dit ervaren hebt. Is er een nieuwe SNS Winkel in jouw buurt en wat vind je van de dienstverlening? Als je advies wilt over wat meer complexe zaken, kan je een afspraak maken met een van onze adviseurs. Het verschil met een paar jaar geleden is dat dit nu kan op een tijdstip en plaats waar het jou uitkomt. Zo willen we bankzaken makkelijker maken voor onze klanten. Is dit volgens jou de goede weg? En zijn er meer dingen die we voor jou kunnen doen?Over deze dingen kun je vanavond vragen stellen.

322 Reacties

Goede Avond,

Ik ben er helemaal klaar voor
Goedeavond allemaal
We gaan zo beginnen
goedeavond
Hallo allemaal
Goede avond allemaal
Goedeavond meneer Timmerman
Ok, gaan we beginnen!
Goede avond. Klopt de tijd wel?
Welkom allemaal bij deze online discussie. Ik wil graag beginnen met het voorstellen van Ton.
Reputatie 2
navond
Ton werkt ruim 3 jaar bij SNS Bank en heeft daarvoor bij andere financi?le dienstverleners gewerkt. Ton is 45 jaar, getrouwd, heeft 3 kinderen en een hond, Bink! Ton houdt van zaalvoetbal en is zaterdags vaak langs de lijn te vinden om zijn oudste 2 kinderen aan te moedigen. Ton hartstikke bedankt dat je erbij bent vanavond!
Graag gedaan
Naast Ton, kijken er nog een paar andere SNS-medewerkers mee, omdat zij erg ge?nteresseerd zijn in jullie meningen en suggesties. Jullie kunnen hen zien in het menu met de deelnemers links in het scherm, maar zij zullen niet actief deelnemen aan de discussie.
Ik kijk uit naar een zeer interessante en levendige discussie. Om de discussie soepel te laten verlopen en iedereen een kans te geven zijn/haar vragen te stellen en opmerkingen te plaatsen, zullen we de volgende procedure volgen:
1) Ik zal de vragen die jullie stellen aan Ton doorzetten. Om zodadelijk af te trappen, zal ik de eerste vraag die binnenkomt meteen doorzetten. Daarna ga ik proberen iedereen zoveel mogelijk en gelijk aan elkaar aan bod te laten komen.
2) Nadat Ton antwoord heeft gegeven op je vraag, mag de persoon die de vraag heeft gesteld daar eerst op reageren. Daarna krijgen de andere de kans om te reageren.
3) Op een bepaald moment zal ik dan aangeven wanneer we weer verder gaan met de volgende vraag. Die zal ik dan selecteren uit de vragen die al gesteld zijn aan het begin of wachten op nieuwe vragen van jullie.
De vragen zijn niet gebonden aan een bepaald onderwerp en je mag dus vragen wat je wilt. Het kan natuurlijk wel dat Ton niet op alle vragen een antwoord weet. Dat moeten we je dan even verschuldigd blijven.
Is dat allemaal duidelijk voor jullie?
Ja
ja
Gaan we beginnen en dan is het misschien fijn om ons eerst even allemaal aan elkaar voor te stellen met naam (communitynaam of echte naam, wat je prettig vindt) en wat voor werk je doet en van welke sport je houdt... Ik zal beginnen: ik ben Liz en ik werk namens SNS Bank als community manager en onderzoeker op de SNS Community. Ik HOU van tennis!
Ik ben Dave, 39 jaar
Reputatie 2
ik ben Sanne, ben 27 jr, werk in Credit Management en houd van voetbal

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8