Chatsessie Ton Timmerman 18 april 2011, 19.00 uur

Toon eerste bericht

322 Reacties

Heel erg bedankt voor het goede nieuws dat de hypotheekrente omlaag gaat, de spaarrente omhoog en er geldautomaten bij de winkels komen!
Wil ik jullie als deelnemers ook bedanken voor jullie tijd en vragen!
Reputatie 2
*wenst iedereen een fijne avond verder! *
Hele fijne avond nog allemaal!
Je bent me steeds voor Sanne:)
tot een volgende keer
@Marry lees de chat nog even terug, er staat net iets anders :-)
Ga ik de chat nu sluiten! Tot ziens allemaal op de community!
Is Ton Timmerman ook een goed betaalde en bonus jagende bankier?
Reputatie 2

Ik zou zeggen; vraag het hem hier! Hij is leest hier ook mee, dus...
Groet,
Ben :cool:
japiekraak schreef:

Hoi Japiekraak,

Ik ken hem als een hardwerkende directeur Klantenservice. Vandaar dat hij graag zelf wil reageren op je vraag, maar hij is deze week erg druk. Zijn reactie hou je van hem tegoed.

Over de bonussen/salarissen van onze medewerkers kan ik het volgende zeggen:

Bij SNS keren we al 6 jaar geen bonussen meer uit aan bestuurders en directieleden. Dat past niet bij onze situatie. Daarnaast omarmde SNS vorig jaar als eerste bank de wet voor de financiële sector die zegt dat de variabele beloning voor topmensen maximaal 20% mag zijn. Dit was voor SNS geen aanleiding om de vaste salarissen te verhogen.

P.s. Hij jaagt ook zeker niet op bonussen, waarschijnlijk alleen in de supermarkt.
Een bonus voor ons is een tevreden klant.
Dag Japiekraak,

Hier dan de lang verwachte reactie van mij. Ik ben niet altijd in de gelegenheid om alles wat er gebeurt op de community direct te volgen. Maar als ik tijd heb, lees ik mee en reageer ik ook. Gelukkig zitten er goede moderators op de community en houdt Wanda mij op de hoogte wat er speelt en wanneer er van mij een reactie wordt verwacht.

De opmerking over de ‘goed betaalde en bonusjagende directeur’ is helaas meer dan actueel. Zoals Kirsty al aangeeft: we keren bij SNS al jaren geen bonussen uit aan bestuurders en directieleden. Dit vinden wij niet passen bij onze situatie. Tevens hebben we een maximale variabele beloning van 20% voor de top en zijn de vaste salarissen niet verhoogd. Ik vind dat de juiste keuzes voor een bank die bankieren heel normaal maakt, het belang van de klant op de eerste plaats zet en graag gewoon alleen in Nederland actief blijft.

Groet,

Ton.
Ton Timmerman schreef:

Geld lenen in de huidige markt is niet gratis. De ECB rente is niet de rente op basis waarvan SNS haar kapitaal vergaart, daar komen nog allerlei opslagen bij.

Dat geld lenen niet gratis is, is te bevatten. Maar wat je daarna zegt is voor mij onbegrijpelijk. Waarschijnlijk probeer je veel dingen in één zin duidelijk te maken. helaas voor mij, ik snap het niet. Wat ik lees is dat de basis waarop de SNS haar kapitaal vergaart wel is gebaseerd is op de ECB-rente en dat er nog opslagen bij komen. Zal wel gaan over de rente bij hypotheken. Afijn, gewoon laten rusten en niet reageren.
Ton Timmerman schreef:

Ja we denken zeker na over innovatie, bijvoorbeeld betalen met je mobiel.

Nou zijn we vier jaar verder, en wie kan er al met/via de SNS mobiel betalen?

Ton Timmerman schreef:

Ja we denken zeker na over innovatie, bijvoorbeeld betalen met je mobiel.

Nou zijn we vier jaar verder, en wie kan er al met/via de SNS mobiel betalen?

Jan. Goed lezen. Er staat we denken na over en niet we gaan ontwikkelen en implementeren. ;-)

Ik vind wel het onderwerp verwarrend. Je krijgt de indruk dat er morgen een chatsessie met Ton is. Terwijl het gaat over 18 april 2011
de Hond schreef:

Ik vind wel het onderwerp verwarrend. Je krijgt de indruk dat er morgen een chatsessie met Ton is. Terwijl het gaat over 18 april 2011

Goed punt Carel, ik heb het meteen even aangepast.

Zouden jullie het zinvol vinden als we weer chatsessies gaan organiseren? Met welke medewerkers zouden jullie dan virtueel rond te tafel willen zitten. Of zou je dit liever doen in een bijeenkomst hier op kantoor of ergens in het land?
Wanda schreef:

Zouden jullie het zinvol vinden als we weer chatsessies gaan organiseren? Met welke medewerkers zouden jullie dan virtueel rond te tafel willen zitten. Of zou je dit liever doen in een bijeenkomst hier op kantoor of ergens in het land?

Voor mij hoeft zo'n chatsessie niet. Gewoon goed luisteren (= lezen) naar wat wij melden en daar dan ook iets mee doen. Afwijzen is ook een antwoord (maar dan het dan wel met een goede reden). We willen heel normaal, gewoon weten waar we aan toe zijn. Ik zie dan het nut van zo'n chatsessie niet in. Maar anderen staat het uiteraard vrij dit anders te zien en te willen. Per slot van rekening leven we toch in een (relatief) vrij land, nietwaar?
de Hond schreef:

Jan. Goed lezen. Er staat we denken na over en niet we gaan ontwikkelen en implementeren. ;-) 

Carel, je hebt helemaal gelijk. Hoewel denken ook een activiteit is die energie kost, staat het nog niet gelijk aan 'doen'. :(
Reputatie 2
Een chat sessie hoeft voor mij ook niet. Ik was er de vorige keren bij en het was eigenlijk een weinig zinvolle aktie. Erg verwarrend, door elkaar, te lange pauze´s enz. enz. Maar vooral weinig diepgang.
Jans suggestie lijkt mij prima.
Af en toe regionale meetings met klanten zou ook nog kunnen misschien.
Groet,
BigBen schreef:

Een chat sessie hoeft voor mij ook niet. Ik was er de vorige keren bij en het was eigenlijk een weinig zinvolle aktie. Erg verwarrend, door elkaar, te lange pauze´s enz. enz. Maar vooral weinig diepgang.
Jans suggestie lijkt mij prima.
Af en toe regionale meetings met klanten zou ook nog kunnen misschien.
Groet,

Van mij mag zo'n regionale zitting de volgende keer wel bij mij thuis zijn. Ik heb altijd de 5 in de klok, dus dat komt wel goed. :)

de Hond schreef:

Wanda nog even een schoonheidsfoutje wegwerken april 2011 ipv apri 2011l

Goed weekend
de Hond schreef:

Wanda nog even een schoonheidsfoutje wegwerken april 2011 ipv apri 2011l

Goed weekend

Ik heb het aangepast

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(