SNS

Denk mee: De ideale SNS Betaalrekening

• 26 oktober 2015
  • 24 Reacties
  • 1495 Keer bekeken

Het is al weer een tijdje geleden dat we iets aan jullie gevraagd hebben. De vorige keer hebben we jullie uitgenodigd om mee te denken over hypotheken. Met jullie opmerkingen en aanbevelingen over o.a. de rekentool en de jaaraangifte zijn we nu hard aan de slag, zoals je hier kan lezen. In de tussentijd willen we jouw input op een ander aspect, nl. de betaalrekening (dat is de rekening waarmee je je dagelijkse geldverkeer regelt.). Bij SNS vinden we de betaalrekening die wij aanbieden een van de belangrijkste diensten die wij leveren aan jou, onze klant. We zijn heel benieuwd hoe wij van onze betaalrekening de ideale betaalrekening zouden kunnen maken. Denk je met ons mee?

Vragen
1. Heb jij een betaalrekening bij SNS? Waarom wel/niet?
2. Hoe zouden we van de huidige betaalrekening de ideale betaalrekening kunnen maken?

We nodigen je vooral uit om na te denken over extra/verbeterde voorzieningen en diensten en in mindere mate over bijvoorbeeld lagere kosten.

24 reacties

Misschien ben ik wat laat met mijn reactie, maar ik ben niet wekelijks met dit forum bezig. Een van de mogelijkheden die ik mis in het bovenstaande is de mogelijkheid om bepaalde af- en bijschrijvingen via SMS te laten melden. Ik denk daarbij aan:
- elke PIN geldopname
- elke PIN geldopname buiten Nederland
- elke PIN betaling in het buitenland
- bijschrijving van salaris via bekende tegenrekening
- etc.
Dit zou mijns inziens de veiligheid kunnen bevorderen bij verlies van pas of ander misbruik. Ik heb nl. regelmatig te maken gehad met het feit dat ik door SNS werd benaderd over het gebruik van CC of betaalpas buiten Europa. Ik vond het destijds een beetje dom dat SNS mij dan probeerde te benaderen op mijn huistelefoon. Dit om te bevestigen dat ik idd met de hele familie in het buitenland ben? Ik vond dan natuurlijk alle ingesproken berichten en thuis gestuurde brieven over het feit dat mijn CC voorlopig de uitbetaling naar gebruikers had geblokkeerd. Uit veiligheidsoverwegingen. Natuurlijk goed dat SNS over onze onverwachte betalingen waakt, maar het zou beter werken als daarbij het mobiel als een soort bevestigingsaanvraag werd gebruikt. Met de mogelijkheid om via een antwoord SMS te laten bevestigen dat deze betalingen idd legitiem zijn. (En de mogelijkheid om meteen de pas te blokkeren indien dat NIET het geval is.)
In het algemeen zou de SNS via SMS of andere mobiele communicatie de klant beter op reis kunnen benaderen. Ik denk daarbij wellicht ook aan reisverzekeringen aan en uitzetten?
Ik heb eerder gezegd dat ik dik tevreden ben met de SNS betaalrekening. Misschien een klein puntje van aandacht, al besef ik dat dat een kwestie van keuze is.
Ik vind het raar dat ik voor sommige zaken rond onze en/of rekening mijn partner nodig heb.
Daarbij moet ik aantekenen dat wij beide van dezelfde digipas gebruik maken. Ik vind het erg omslachtig om onderscheid te maken tussen de betalingen die mijn partner doet en die ik zelf doe. Zoals wij het doen valt dat onderscheid dan ook niet te maken.
Soms levert dat zeer verwarrende situaties op, zoals ik al vaker heb aangegeven. En/of is voor ons echt en/of, zonder onderscheid tussen de partners.
ik weet de ideale vorm van betalen, tenminste als je alleen het internet wilt gebruiken.
Kijk eens naar KNAB. Ik ben daar klant geweest.
De enige reden van de overstap naar SNS was de noodzaak om 2 creditkaarten te moeten nemen in het pakket.
Verder ging alles perfect.

dutch
SNS Internetbankieren zou pas echt innovatief bezig zijn als de APIs van de internetbankieren-webserver openbaar gemaakt zouden worden, zodat er een ecosysteem van apps e.d. omheen kan ontstaan.
Reputatie 2
Badge +1

- contactloos betalen met je mobiele telefoon (betaalpas in je telefoon)

Ik zie in diverse reacties dat niet iedereen hierop zit te wachten. Dat begrijp ik, want niet iedereen wil een 'early adapter' zijn.
Dit neemt niet weg dat ik nu al bijna 2 jaar contactloos betaal met mijn mobiele telefoon via de V-Pay pinpas van een Duitse bank (voordelen van SEPA: werkt ook probleemloos in NL) en ook al bijna 1 jaar contactloos betaal met mijn Visa creditcard van ICS in mijn telefoon. Ondanks het feit dat ik blij ben met mijn contactloze SNS pas, gebruik ik deze zelden. Door het gebruik van mijn mobiel, zie ik direct of de betaling is gelukt: hij staat namelijk meteen tussen de andere betalingen. Bovendien trilt mijn mobiel als de betaling is gelukt. Deze 2 zaken zie ik een plastic bankpas niet zo snel doen 😉 Daarmee is het risico van misbruik van contactloos betalen met je mobiel in mijn beleving een stuk kleiner dan met een (contactloze) bankpas.

- notificatie bij een mislukte overboeking en/of incasso (attentie)

De notificatie bij mislukte (ingeplande) overschrijving is er al een tijdje. Wat ik mis is de notificatie bij een mislukte incasso.
Het is al weer een tijdje geleden dat we iets aan jullie gevraagd hebben. De vorige keer hebben we jullie uitgenodigd om mee te denken over hypotheken. Met jullie opmerkingen en aanbevelingen over o.a. de rekentool en de jaaraangifte zijn we nu hard aan de slag, zoals je hier kan lezen. In de tussentijd willen we jouw input op een ander aspect, nl. de betaalrekening (dat is de rekening waarmee je je dagelijkse geldverkeer regelt.). Bij SNS vinden we de betaalrekening die wij aanbieden een van de belangrijkste diensten die wij leveren aan jou, onze klant. We zijn heel benieuwd hoe wij van onze betaalrekening de ideale betaalrekening zouden kunnen maken. Denk je met ons mee?

Vragen
2. Hoe zouden we van de huidige betaalrekening de ideale betaalrekening kunnen maken?

We nodigen je vooral uit om na te denken over extra/verbeterde voorzieningen en diensten en in mindere mate over bijvoorbeeld lagere kosten.
Een betaalrekening waar je niet contant kunt storten, is voor mij niet interessant Dus ik heb geen betaalrekening via jullie bank.

Goedemiddag Schaap53. Leuk dat je post hier. Je kan wel "gewoon" bij de GWK-kantoren geld storten. Deze zijn door het hele land te vinden (vaak bij de treinstations). Of bedoel jij dat je de winkel binnenloopt en geld aan de medewerker kan geven? Dat laatste kan inderdaad niet bij de SNS-kantoren helaas. Volgens mij is dat vanwege de veiligheid van de medewerker in de winkel, maar dat kan een moderator hier vast beter vertellen.

Wat mij wel handig zou lijken is dat je toch (via de muur) contact geld kan storten bij de SNS. De ABN-AMRO heeft van deze machines. Die tellen dan je poen en dan krijg je een bonnetje etc.

Ik denk dat het voor een heel groot deel ook met de kosten van het transport van cash geld te maken heeft dat ze hiervoor hebben gekozen.

Ikzelf vind het prima. Heel veel cash geld heb ik toch nooit heel vaak op zak en als ik cash geld heb geef ik het meestal binnen een paar dagen wel uit.

Maarja, wat jij in je broek hebt zitten qua geld kan ik natuurlijk ook niet zien. Als dit € 10.000 euro is..jah..dan zou je in dit geval dus naar de GWK moeten wat mij overigens een vele fijnere gedachte geeft dan een SNS kantoor waar ik mijn geld moet dumpen omdat er veel meer mensen in de omgeving zijn en de dieven dus (misschien) minder snel hun slag kunnen / willen slaan.

Maar then again..als je in een klein dorp woont moet je nu (misschien) extra naar de grote stad om het geld te storten..

Vragen

Een betaalrekening waar je niet contant kunt storten, is voor mij niet interessant Dus ik heb geen betaalrekening via jullie bank.
Goedemorgen,

Ik heb niet echt heel veel opmerkingen. Ik vind de betaalrekening en de opties die mogelijk zijn "prima". Er zijn wel een aantal zaken die ik zou "willen" en die hebben met name te maken op het gebied van "flexibiliteit" van betalen.

- Ik wil een "aangekondigde incasso" kunnen betalen wanneer deze in het overzicht staat met een knop "betaal nu". Nu moet ik wachten totdat het de betreffende datum is. Ik zou al eerder zo'n incasso willen / kunnen betalen en daar zelf wat meer controle over willen hebben (m.b.t. het betalen ervan). De reden hiervan is..dat ik "graag" wil weten wat ik precies "overhoud" als alle incasso's eraf zijn (een meer actueel overzicht).
- Wat ik ook wil is dat elke aankondiging van een hypotheekafschrijving (SNS) aangekondigd wordt (of dat ik zoals hierboven) kan bepalen wanneer ik zelf de hypotheek (als hij bij de "interne incasso's") zou staan wil laten afschrijven.
- Wat ik zou willen is (misschien toekomst) dat de bank laat zien wat mijn "verwachte eindsaldo" is aan het einde van de maand (op basis van mijn vaste lasten en flexibel uitgiftepatroon). Een soort schatting dus in de vorm van "Dit is wat wij verwachten dat je eind deze maand op je rekening hebt staan".
- Als laatste zou ik graag willen zien (en ik weet niet of dit mogelijk is of juist zou moeten zijn) een soort "aangekondigde betalingen". Stel voor: een vriend maakt vrijdag wat over. Dan zou ik bij "aangekondigde betalingen" willen zien dat maandag die doekoe op de rekening wordt geknalt..

Verder allemaal prima tot nu toe anders horen jullie het wel weer.
Ik ben ook erg voor IDeal via de app, maar ik maak gebruik van een Windows Phone en ik heb in het verleden begrepen op dit forum dat daar geen updates meer voor komen? Ik hoop dat ik dat dan maar verkeerd begrepen heb

Verder zou ik het zelf logischer vinden als de rente tegelijkertijd wordt uitgekeerd op het moment dat de kosten voor de betaalrekening geïnd worden. Dus maandelijkse uitkering van de rente. Of desnoods de kosten voor de betaalrekening per kwartaal afschrijven. Zo is het overzichtelijk hoeveel de rekening kost, maar ook hoeveel het je tegelijkertijd aan rente heeft opgeleverd. Dit omdat (ik ga het toch zeggen..) de kosten van de SNS betaalrekening aanzienlijk hoger zijn dan bijvoorbeeld van de ING. Overstappen heb ik o.a. ook gedaan voor de rente op de betaalrekening. Graag wil ik de kosten en de opgeleverde rente makkelijker tegen elkaar kunnen afstrepen.

Er gaat iets niet goed op het forum 😞 Ik had meerdere alinea's geschreven, maar zowel op mijn Windows Phone als op mijn laptop pakt hij er steeds maar 1 alinea uit om op het forum te plaatsen :? Daarom maar alle alinea's apart bij deze: Ik ben pas sinds een aantal maanden volledig overgestapt van ING naar SNS. Ik merk dat ik het echt een gedoe blijf vinden om de Digipas te moeten gebruiken voor IDeal betalingen, maar ook voor internetbankieren. Ik snap niet waarom die extra veiligheid wel nodig is bij SNS, maar niet bij ING? En waarom wel die extra veiligheid bij gewoon internetbankieren en niet bij de app? Ik loop er dan vooral tegenaan dat je niet altijd je Digipas bij je hebt en je gebruikersnaam en wachtwoord wel, aangezien ik die onthou natuurlijk

Nu hoor ik dat betalen met je vingerafdruk ook mogelijk is tegenwoordig? Geen idee hoe dat werkt, ook met een extern apparaatje? Ik vind die externe apparaatjes juist onhandig.. Maar: Als ik moet kiezen tussen internetbankieren met vingerafdruk of met de Digipas, dan lijkt het me veel eenvoudiger met vingerafdruk.

Verder zou ik het zelf ook prettig vinden om in de app en internetbankieren het totaalbedrag van alle spaar- en betaalrekeningen bij elkaar te kunnen zien en dit overzicht ook te kunnen uitprinten bij internetbankieren. Sommige uitkeringsinstanties vragen hierom en ik moet dan per rekening een uitdraai maken.
Dan komt mijn volgende punt: Ik heb op aanraden van SNS véél spaarrekeningen geopend bij SNS. Dit omdat de spaardoelen heel anders werken dan ik van ING gewend was. Ik wil namelijk geld van mijn betaalrekening rechtstreeks in de juiste spaarpot (spaardoel) kunnen storten. Ondanks dat dit niet alleen over de betaalrekening gaat, wilde ik het toch even genoemd hebben.

En dan tot slot zag ik dat er in het overzicht van af- en bijschrijvingen al een verbetering is doorgevoerd: als je iets van je betaalrekening overmaakt naar je spaarrekening, dan staat er nu de naam van de spaarrekening, ipv alleen het rekeningnummer. Dat maakt het al een stuk overzichtelijker. Echter wanneer je iets overmaakt van je spaarrekening naar je betaalrekening, dan zie je nog niet de naam van de spaarrekening in de bij- en afschrijvingen van de betaalrekening. Dat zou ik toch ook erg prettig vinden om goed in zicht te hebben vanaf welke spaarrekening gestort is naar de betaalrekening.

Het spijt me voor alle losse berichten... 😞
Hoi leden,

Wat een hoop reacties al én goede ideeën van jullie.

Het gebruik van iDEAL op de mobiele app gaat naar verwachting met de volgende update mee. Dit kun je dus op korte termijn gebruiken. Ook een overzicht van je creditcarduitgavens wordt naar verwachting nog dit jaar inzichtelijk.

Ik ben het eens met J.G. Harder dat het interbancair betalingsverkeer in het weekend ook mogelijk zou moeten zijn, anno 2015. Ik ben benieuwd naar de plannen hiernaar en wat SNS doet om dit eventueel mogelijk te maken. Als ik hierover meer informatie heb, laat ik dat weten in een nieuw topic.

Kijk dit is informatie daar kan ik wat mee 😃

Wat betreft het interbancair betalingsverkeer in het weekend...
Verwacht niet dat het op korte termijn gaat veranderen. Ik hoor/ lees de plannen graag 😳
Hoi leden,

Wat een hoop reacties al én goede ideeën van jullie.

Het gebruik van iDEAL op de mobiele app gaat naar verwachting met de volgende update mee. Dit kun je dus op korte termijn gebruiken. Ook een overzicht van je creditcarduitgavens wordt naar verwachting nog dit jaar inzichtelijk.

Ik ben het eens met J.G. Harder dat het interbancair betalingsverkeer in het weekend ook mogelijk zou moeten zijn, anno 2015. Ik ben benieuwd naar de plannen hiernaar en wat SNS doet om dit eventueel mogelijk te maken. Als ik hierover meer informatie heb, laat ik dat weten in een nieuw topic.
De Friesland Bank had indertijd een betaalrekening waarop je ook op spaarde. Zie de TV spot met o.a. Jort Kelder "maak van je betaalrekening een spaarpot". Een product wat een geweldige aftrek vond bij de klanten van FB. Het grote voordeel met 1 banknummer regel je al je bankzaken, betalen en sparen.
Ik zou het fijn vinden als de alle betaalomgevingen dezelfde functionaliteiten zouden hebben. Nu zijn er nog dingen die ik op de Mobiele app niet kan doen en op de Online omgeving wel. Dat vind ik ongemakkelijk. Moet dan nadenken over waar ik wat moet doen.

We krijgen geen afschriften meer. Maar je bent er wel verantwoordelijk voor dat je deze kunt overleggen als dat nodig mocht zijn. Ik zou het fijn vinden om elk kwartaal een seintje te krijgen dat er een PDF voor mij klaar staat met een rekeningafschrift. Zo kan ik hem meteen downloaden opslaan en klaar ben ik. Hij hoeft voor mij niet altijd te blijven staan. Maar tot de volgende notificatie.

Ook zou ik graag mijn creditcard willen zien in mijn Internet Bankieren omgeving.

IBAN onthouden is een crime. Je schrijft het ook niet snel meer op. Ik zou graag zien dat ik makkelijker kan betalen of geld terug kan krijgen aan/van vrienden, familie, collega's als we gezamenlijk iets betalen. Of het nou een uitje is, een cadeautje etc.
Welke pincode, dezelfde als op je bankpas?

De pincode van de Mobiel Bankieren app.
Ik ben een tevreden mens wat betreft de betaalrekening. Ik wil eigenlijk maar drie dingen:
- pinbetalingen kunnen uitvoeren
- contant geld kunnen opnemen en
- internetbankieren.
Al die andere zaken in de wedloop om meer voorzieningen rond meer gadgets kunnen mij gestolen worden. Waarom zou ik mobiel moeten betalen als ik het 's avonds rustig thuis kan doen? Ik heb mijn pinpas altijd bij me. En die 6 seconden tijdwinst bij contactloos.... mmwahh.
Dikwijls wordt als argument aangevoerd dat je dan mobiel het saldo kunt checken. Tja, als je in één dag al geen overzicht meer hebt....

Daarbij kom ik op slechts één tekortkoming, die hiermee te maken heeft: de incassomachtiging. Die zou je kunnen missen, omdat die niet in de ingeplande overschrijvingen op Mijn SNS staan. Daar kan de SNS niets aan doen, reden waarom ik zo min mogelijk laat incasseren. Als ik zelf de betalingen klaar zet staan ze wel in het overzicht en heb ik de regie weer terug.
Ik ben al sinds 1987 klant van SNS Bank en uitermate tevreden met mijn betaalrekening. Wel heb ik een aantal punten die wat mij betreft mijn betaalrekening nog beter zouden maken:
- bij bankieren via de app ook inzicht kunnen krijgen in de incasso's die gaan plaatsvinden
- bij bankieren via de app ook incasso's kunnen storneren
- bij bankieren via internet en inloggen met de digicode ook betalingen met de digicode kunnen accorderen (tot een bepaald maximum net als in de app)
- automatische periodieke overschrijvingen ook met de digicode kunnen accorderen

Verder zou ik het nog steeds heel prettig vinden wanneer ik via internet bankieren ook inzicht kan hebben in de lopende uitgaven (en eventueel ook oudere uitgaven) met mijn credit card.
Ik heb geen SNS-betaalrekening, maar misschien begin ik daar wel mee als jullie internetbankieren aan de klant de mogelijkheid zou bieden om individuele af- en bijschrijvingen in het online mutatieoverzicht te merken, bv door er een vinkje bij te zetten. Geen van de twee banken waarbij ik nu betaalrekeningen heb lopen, biedt die faciliteit.

De reden voor zo'n vinkje is als volgt: per maand heb ik ergens tussen de 100 en 200 mutaties op mijn betaalrekening. Regelmatig wil ik checken of daar geen spookbetalingen of andere onterechte afschrijvingen tussen zitten (die check wordt door de banken zelf aanbevolen!). Maar dan moet er wel een manier zijn om onderscheid te maken tussen betalingen die ik al geverifieerd heb en die ik nog niet geverifieerd heb.

Simpelweg de lijst op het scherm langslopen werkt in de praktijk absoluut niet. Na een keer op en neer scrollen weet je niet meer waar je gebleven bent. Dus moet ik nu mutatieoverzichten downloaden en er dan offline mee aan de slag gaan. Maar dan moet je zo'n overzicht weer bewaren om een paar weken later te kunnen zien waar je gebleven was. Kortom, een hoop gedoe. Met zo'n online vinkje zou dat allemaal veel gemakkelijker gaan.
Ik heb een betaalrekening bij de SNS en ook tevreden over het algemeen.

Contactloos betalen met je mobiel vind ik nu nog heel erg ver gaan, maar met de pinpas kun je het al en dat werkt super.
Ideal appje van de SNS zou ik wel heel erg tof vinden, want ik was bijvoorbeeld laatst iets vergeten te bestellen, maar kon alleen met Ideal betalen. Onderweg heb ik de digipas niet bij me, dus dat zou een mooie aanvulling op de betaalrekening zijn.
Een melding van een mislukte overboeking zou mooi zijn als je zoiets aan en uit kan zetten. Misschien iets om overna te denken....

Waar de SNS niks aan kan doen en ik wel vervelend vind is het betalen in het weekend.
De centrale bank schijnt in het weekend het betalingsverkeer plat te leggen bij onderlinge banken. We leven in een 24/7 economie, zoals de banken het zelf zeggen, maar in het weekend even niet. Intern geen probleem, alleen naar een andere bank op vrijdagmiddag overboeken is de kans zeer groot dat de betaling maandag of zelfs pas dinsdag aankomt bij in mijn geval de ABN-AMRO ( DAS TOCH NIET NORMAAL!!! ) 🆒 . Van betaalrekening naar een betaalrekening van een andere bank zou ook 24/7 open moeten zijn.
Ook van hier slechts een zeer tevreden reactie.
Ik maak gebruik van de sms service en zie wel dat gebruikers van rekeningen elders daar steeds van opkijken.
Ik kan me wel iets voorstellen bij het vijfde aandachtspunt van Stefan, namelijk ook een melding krijgen wanneer een betaling is blijven steken.
Verder ben ik niet zo voor de mogelijkheid om zelf via een mobieltje maar van alles aan instellingen te kunnen veranderen omdat ik aan de ene kant denk dat daarmee het product aan aantrekkelijkheid gaat verliezen omdat het technischer wordt en omdat het risico voor schade bij het verliezen van het mobieltje groeit en aan de andere kant omdat ik me eigenlijk ook niet goed kan voorstellen dat je zoiets niet dagelijks thuis of vanuit je hotelkamer via je laptop kun regelen. Bedenk wel er is nu een erg goed en overzichtelijk product en ook hier geldt: "Never change a winning team".
ben dik tevreden met mijn betaal rekening maar dan wel op de laptop niet op mobiel accu is halve tijden leeg omdat ik weinig bel met de gsm zou ik een mailtje kunnen krijgen van overboekingen in het weekend en zaterdag en zondag
Bedankt voor jouw visie hierop Jan.

Zijn er buiten de techniek en veiligheid ook nog extra services die jullie graag toegevoegd zien worden aan de betaalrekening? Onze betaalrekening heeft nu bijvoorbeeld rente op de betaalrekening en 3 dagen per maand gratis roodstaan. Zijn er nog andere zaken die lijken op hiervoor genoemde aspecten die onze betaalrekening echt onderscheidend zou kunnen maken?
Reputatie 2
Even reagerend vanuit mezelf en op de input van Stefan.
Sinds jaar en dag bankier ik digitaal en vanuit die optiek reageer ik ook.
Over het algemeen ben ik tevreden, zowel over de mogelijkheden die de huidige pagina biedt als de overzichten die je krijgt.
Een uitbreiding van digitale hulpmiddelen bij betalingen buitenshuis zal onontkoombaar zijn lijkt me, gezien de vraag die daarnaar zal ontstaan. Eventuele mogelijkheden scheppen de behoefte, en als de één er mee komt zal de ander uit concurrentieoverwegingen mee moeten.
De mogelijkheid van contactloos betalen heb ik nog niet. Ik heb er dus ook geen ervaring mee. Ik zie nog niet zo snel het voordeel van het gebruik van de mobiele telefoon daarvoor boven het gebruik van de bankpas. En voor mij geldt altijd: veiligheid voor alles. Dat geldt ook voor IDeal op de telefoon en daarbij afrekenen met een pincode i.p.v. de digipas. Welke pincode, dezelfde als op je bankpas?
Bedankt voor je input Stefan!

Hoe kijken andere leden hier tegenaan, herkennen jullie je in de punten van Stefan?
Zijn er nog extra's die je graag bij je betaalrekening zou willen zien?

We horen het graag.
Reputatie 2
Badge +1
Op dit moment ben ik tevreden over mijn SNS betaalrekening. Weinig storingen (kan altijd betalen), goede notificatie diensten (saldo/transactie/incasso attenties) en ik kan de meeste zaken direct online regelen. Wel zijn er in mijn ogen diverse verbeterpunten. Deze liggen vooral in het gebied van innovatie:
- contactloos betalen met je mobiele telefoon (betaalpas in je telefoon)
- periodieke overboekingen (waaronder ook automatisch saldo aanvullen en restsparen) per dag kunnen instellen
- iDeal op je mobiel (en afrekenen met je pincode i.p.v. digipas)
- Meer vrijheid in het kiezen van je limieten (contactloos betalen), zowel richting het volledig uitzetten, als het verhogen van je daglimiet en/of limiet zonder pincode.
- notificatie bij een mislukte overboeking en/of incasso (attentie)
- altijd on-line kunnen overboeken naar externe rekeningen (24x7) zoals bij interne overboekingen al het geval is. Ik weet dat SNS hierbij afhankelijk is van derden, maar dit zou niet mijn probleem moeten zijn!

Reageer