SNS

Denk mee: De zoekfunctie in de SNS Mobiel Bankieren app

• 30 november 2015
  • 31 Reacties
  • 4572 Keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Gebruik jij de mobiele app? De aankomende tijd gaan onze ontwikkelaars aan de slag om de zoekfunctie te verbeteren. Hiervoor willen we weten hoe jullie de zoekfunctie gebruiken. Op basis van jullie input kunnen we de zoekfunctie optimaliseren.

We zijn benieuwd naar jullie reacties op onderstaande vragen:

1. Gebruik jij de zoekfunctie in de mobiele app?
2. Waarom en hoe gebruik jij de zoekfunctie in de mobiele app?
Ben het wel eens met dave

Ik gebruik de zoek functie voornamelijk voor betalingen terug te vinden.

Wat wel mooi zou zijn om dit te kunnen opslaan maar ik begrijp dat dit al mogelijk is in PDF?

Wat wel mooi zou zijn om dit te kunnen opslaan maar ik begrijp dat dit al mogelijk is in PDF?

Goedemorgen, als ik mij niet vergis moet je dan de betaling aanklikken in het overzicht van je rekening of deze opzoeken en dan klik je op de "3 bolletjes" rechtsboven. De "3 bolletjes" betekenen eigenlijk dat er meer handelingen zijn waaronder ook: "Opslaan als .PDF".
Gebruik de zoekfunctie eigenlijk alleen via internet bankieren.
Badge +1
Hoi Motorhenkie,

Dat klopt. Sjaakie93 geeft de juiste beschrijving van hoe dat moet (dank daarvoor :)).
Beste leden,

Ik heb al jullie reacties gebundeld en doorgezet naar de designer van de mobiele app. In de tweede fase willen we meer inzicht in de vraag hoe jullie de app gebruiken. Jullie feedback is meer dan welkom in het nieuwe topic.

Reageer