Gouden raad

De bereikbaarheid van banken verslechterd snel.overal vedwijnen filialen.waardoor de klantgerichtheid drastisch verminderd,daardoor ben ik ook overgestapt.
maar volgens kan dat eenvoudig worden opgelost,.n.m.
Door per regio,b.v. twente, een ambulante medewerker aan te stellen.Met name voor ouderen hulpbehoevenden.maar ook anderen .die zich de moderne middelen niet eigen kan maken zou dat De oplossing zijn.Deze medewerker kan dan op afspraak helpen en advies geven,over alle bankzaken .(incl.eventueel beleggins adviezen)
Deze persoon wordt dan een soort Vertrouwenspersoon in de regio. Belangrijk hierbij is dat die regio medewerker goed bereikbaar is,.hetgeen momenteel bij alle banken ontbreekt, Behalve bij de regio bank.

5 Reacties

Reputatie 2
ABN AMRO heeft dat al, mijn schoonmoeder maakt daar gebruik van. Ik weet niet of hierbij onderscheid gemaakt wordt tussen verschillende klanten.
Wat denk je zou dat wat extra mogen kosten?
nee dat is niet goed.het moet voor een ieder werken ,daarbij komt dat de banken al zeer veel personeel hebben kunnen terzijde schuiven ,deze ambulante medewerker kan daar prima zonder kosten voor de (heilige)klant aan voldoen . 1 persoon vervangt zodoende vele andere bankwerknemers die verloren zijn gegaan . deze service moet gratis te verlenen zijn. ook qwa kosten voor de bank.
Hoi Ben Romarck,

Welkom op de community. Wat goed dat je meedenkt en aangeeft hoe je ideale situatie eruit ziet. We snappen dat mensen graag 1 bekend aanspreekpunt hebben voor hun bankzaken. Daarom heeft SNS nu de Eén-Tweetje app waarmee je altijd direct contact legt met jouw adviseur. De adviseur die jouw situatie kent en een antwoord heeft op al je vragen. Een “vertrouwenspersoon” in je ‘zak’ die je de vertrouwde persoonlijke service geeft die je gewend bent. We zijn nu al actief in de volgende gebieden: Amsterdam, Vleuten, Rhenen, Maastricht, Lelystad en Hilversum. Lijkt het je wat? Hier lees je er meer over.
Als ik vragen heb over de bank en bankzaken, wil ik deze stellen aan een bank medewerker.
Die wil ik bellen met mijn nokia 9010. en vragen om een face to face gesprek.
Op de bank of bij mij thuis op de bank.
Ik heb niets aan tweets e.d. en zeker niet als die via microsoft gaan.
Een vertrouwenspersoon moet je niet op een apparaat hebben, dat is GEEN persoon.
Mival
We helpen je graag via 1 van onze kanalen, of dit nu analoog of digitaal is. Je kiest zelf het kanaal dat het beste bij je past. Wist je dat we steeds meer SNS Winkels openen? Je bent altijd welkom voor een kop koffie en een persoonlijk gesprek.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)