Vraag

Hoe houd ik mijn 2 SNS Digipassen uit elkaar?

• Aan het opstarten
  • 0 reacties
Hebben 2 rekeningen, dus ook 2 digipassen, lastig beiden dezelfde paarse kleur.is er nog een kleur??

5 Reacties

Hoi @eagle, bedankt voor je reactie en van harte welkom op de community van SNS.

Wat leuk dat je deze vraag aan ons stelt. Je kunt inderdaad je pinpas een eigen ontwerp geven. Als je een betaalrekening van SNS afsluit, vragen we je of je je pinpas wilt ontwerpen. Je regelt je eigen, originele pas dus tijdens je aanvraag. Je hebt nu 2 paarse pinpassen. Wil je alsnog een nieuwe persoonlijke pas? Dan vraag je die hier op onze website zelf aan. Succes!
Reputatie 3
Hoi Evelyn,
Ik weet dat de terminologie bij SNS niet altijd even duidelijk is.
Maar de vraag ging over digipassen, niet over pinpassen...
eagle schreef:

Hebben 2 rekeningen, dus ook 2 digipassen

Hoi beste @eagle,

Met dank aan @Koos voor zijn attente reactie vermoed ik dat ik je vraag verkeerd begrepen heb. Mijn uitleg gaat over het ontwerpen van je eigen pinpas, terwijl je naar de kleur van digipassen vroeg. Mijn excuses voor de verwarring. De digipas is inderdaad paars/blauw van kleur. Om de digipassen uit elkaar te houden zou je er misschien een stickertje op kunnen plakken? In de meeste gevallen werkt deze gemakkelijke oplossing uitstekend. Ik hoop dat het voor jullie ook goed werkt, laat het me anders gerust weten.
Reputatie 3
Is het een idee om de samenwerking tussen de verschillende Volksbank-merken te intensiveren? ASN heeft rode digipassen...
Overigens gebruiken meerdere communityleden met een en/of rekening toch gezamenlijk één digipas om het overzicht te behouden. Eén digipas opruimen dus (wel code onthouden/vastleggen!)
Reputatie 2
Op de achterkant staat toch een uniek nummer? Niet te onthouden?
Ik heb met viltstift eerste letter op de voorkant gezet.
Groet,
Ben :cool:

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)