SNS

Beantwoord

Hoe kan ik mijn adresboek kopiëren binnen rekeningen van SNS?

• 22 maart 2020
  • 2 Reacties
  • 5317 Keer bekeken

hoe kan ik een adresboek van een sns rekening overzetten naar een andere sns rekening?

Dus geen overstap van andere bank naar sns.

icon

Beste antwoord door Iris SNS 23 maart 2020, 20:51

Goedenavond @polyoot,

Welkom op de community. Als je klant bij SNS bent, dan ontvang je een digipas waarmee je kan inloggen op Mijn SNS. Daar kun je alle rekeningen zien waarop je (mede)rekeninghouder of gemachtigde bent. In Mijn SNS zie je ook je eigen adresboek. Als je niet jouw digipas gebruikt, dan ziet je het adresboek dat bij de digipas van je partner hoort. Een adresboek is niet te kopiëren naar de mederekeninghouder of een ander InternetBankieren contract. Ben je zo geholpen?

Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond @polyoot,

Welkom op de community. Als je klant bij SNS bent, dan ontvang je een digipas waarmee je kan inloggen op Mijn SNS. Daar kun je alle rekeningen zien waarop je (mede)rekeninghouder of gemachtigde bent. In Mijn SNS zie je ook je eigen adresboek. Als je niet jouw digipas gebruikt, dan ziet je het adresboek dat bij de digipas van je partner hoort. Een adresboek is niet te kopiëren naar de mederekeninghouder of een ander InternetBankieren contract. Ben je zo geholpen?

Bedankt voor de reactie en weet nu genoeg. Misschien iets voor software ontwikkelaars om dit op te lossen. Tot ziens

Reageer