“Ik krijg er wel vertrouwen in”


  • Liz
  • SNS Topper
  • 1228 reacties
Met deze positieve klantreactie werd 18 april de chatsessie afgesloten tussen Ton Timmerman, directeur Advies, en een aantal leden van SNS Community. Het was de eerste van een aantal chatsessies die voor dit jaar gepland staan met leden van de SNS Community en de directeuren SNS Bank. Timmerman: ?Door continu het gesprek aan te gaan, ook via de community, komen we als bank en klant dichter bij elkaar. Daarnaast krijgen de communityleden via de chatsessie ook een goed beeld van de beslissers van SNS Bank?.Tijdens het chatten kunnen de leden van de community over alle mogelijke onderwerpen hun vragen stellen. Er werden kritische vragen gesteld over de staatssteun en de bonussen van SNS Bank. Maar ook over de komst van nieuwe features. Op de komst van de nieuwe app voor Ipad en Iphone werd zeer enthousiast gereageerd: ?Dit is geweldig nieuws?. Ton vond de sessie met klanten boeiend, ook al was het soms best hectisch. ?Omdat vragen en antwoorden via de chat gaan, lopen verschillende onderwerpen soms door elkaar. Dat maakt het wel lastig om de draad te volgen en op het juiste moment te reageren. En ?naast een goed gevoel over deze chatsessie- heb ik van al dat typen ook nog eens een paar blauwe vingers overgehouden.?Heb je ook onderwerpen of vragen die je wilt voorleggen aan de beslissers van SNS Bank? Geef je dan op voor de chatsessie met Patricia Devlaeminck, directeur Directe Kanalen op maandag 16 mei via een e-mail aan info@snscommunity.nl!
Geen reactie

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)