Hi allemaal,
We zijn bezig met een pilot voor een nieuwe dienst: SNS Eén-Tweetje en hierbij hebben we jullie hulp nodig!
SNS Eén-Tweetje
Met SNS Eén-Tweetje stel je aan je persoonlijk adviseur alle bankvragen die je maar hebt. Handig als je veel moet regelen, zoals bij een hypotheek. Of juist als je af en toe even wilt weten hoe iets zit. Van hulp bij handige dingen in Mijn SNS, tot vragen over verzekeringen of een nieuwe persoonlijke situatie. En heb je financieel advies nodig? Dan brengt hij of zij je makkelijk in contact met een financieel adviseur.
Met SNS Eén-Tweetje heb je gepersonaliseerde service die gemakkelijk te bereiken is.
Hoe werkt SNS Eén-Tweetje?
• Je stuurt je telefoonnummer (06) en je voor en achternaam naar community@sns.nl (zorg dat je telefoonnummer ook in MijnSNS staat)
• Je ontvangt een email ter akkoord van het gebruik van de Amerikaanse cloud van Microsoft. Voor deze pilot gebruiken we een Amerikaanse cloud van Microsoft. Dat komt omdat het bedrijf dat de app voor ons heeft ontwikkeld Amerikaans is. Voordat je de app kunt gebruiken vragen we je daarom om toestemming. Stuur deze zo snel mogelijk terug, zodat je kunt beginnen met testen
• Na ontvangst van de bevestiging ga je naar de Apple Store en zoekt op SNS Eén-Tweetje:
https://itunes.apple.com/nl/app/sns-e%C3%A9n-tweetje/id1288096941?mt=8
• Kies een wachtwoord of je gebruikt je vingerafdruk met Touch ID (dit mag alleen als je geen vingerafdrukken van anderen op je telefoon hebt geregistreerd)
• Je kiest de persoonlijk adviseur die je het meest aanspreekt. Ben je toch niet zo tevreden met je keuze? Dan kies je eenvoudig een ander
Wil jij met ons mee testen?
Heb jij een iPhone en wil je mee testen? Meld je dan aan door je gegevens te mailen naar community@sns.nl vermeld in het onderwerp SNS Eén-Tweetje.
De volgende gegevens hebben we van je nodig:
• Je voor- en achternaam
• Telefoonnummer
• Bevestiging dat je een iPhone hebt
Er is voorlopig plek voor maximaal 50 testers.
We hopen dat jullie enthousiast zijn 😊