SNS

Nieuwe expert: Robert

• 1 september 2010
  • 4 Reacties
  • 12792 Keer bekeken

Onze expert voor de maand september is Robert. Robert is een expert op het gebied van geldautomaten. Dus hebben jullie een vraag/suggestie/opmerking over geldautomaten, dan kun je deze de gehele maand stellen binnen de Q&A rubriek en dan zal Robert ze beantwoorden.Bij deze wil ik Martijn bedanken voor zijn hulp en expertise de afgelopen maand!Martijn zal de vragen van diegene die deze week nog een vraag hebben gesteld over Mijn SNS natuurlijk nog beantwoorden.

4 reacties

Hoi Robert,

Gelijk maar een probleem aan de orde stellen van pinautomaten (mag ook?). Ik verbaas mij er nog steeds over dat bij verschillende zaken nog steeds " geluidjes" aan staan als je een toets drukt. Ik heb het al vaak bij zaken aangegeven, maar ....

Probleem; geluidjes " verraden" dat je een toets drukt ( ik doe tussen de juiste toetsen vaak net alsof, om " kijkers" te misleiden). 2. soms geven de geluidjes ook nog verschillende toonhoogtes, zo weet iemand natuurlijk erg snel wat je indrukt. Oplossing; geluid respons uit. (voor die gevallen dat iets dergelijks wel nodig is dus een andere oplossing bedenken, simpelste oplossing is (blijft gevaarlijk) voor 1 transactie aan zetten mogelijkheid).

Een ander "probleem" wat ik heb met geldautomaten (zouden nog eenduidiger moeten worden, allemaal er het zelfde uitzien en bedienen) heb is; ik heb de transactie afgesloten en wacht op pas en geld. Heel vaak komen deze bijna gelijktijdig (meestal eerst pas dan geld), waardoor je nog bezig bent met pas pakken en dus je geld voor het grijpen ligt. Enkele seconden hiertussen (testen wat redelijke tijd is, we zijn niet allemaal even snel/langzaam) zou de veiligheidheid verhogen, LIJKT MIJ.

Groet,

Ben
Hoi Ben,

Dankjewel voor je suggesties en je uitleg. Ik zal ze doorgeven aan Robert en hij zal er dan op reageren.

Groet Liz
Hoi Liz,

Wanneer?

Ik zag dat ik deze vraag in de verkeerde rubriek heb gesteld. Dus nu ook maar daar waar het hoort!

Groet,

Ben
Hoi Ben,

Sorry Ben, volledig mijn fout. Robert is zeer snel met het reageren, maar ik had de vraag niet doorgezet naar hem. Heb hem nu (vrijdagavond) gestuurd dus je krijgt na het weekend bericht.

Fijn weekend,

Liz

Reageer