SNS

Nieuws van de SNS Community: resultaat opiniepeiling november

• 1 november 2010
  • 5 Reacties
  • 10555 Keer bekeken

De afgelopen paar weken hebben jullie je mening kunnen geven over de stelling ?Ik zou het liefst al mijn bankzaken willen onderbrengen bij ??n bank.? In totaal hebben 23 leden op deze peiling gestemd. De resultaten van de stemming peiling vind je hieronder: - 43% van de stemmers is het hiermee eens en zou het liefst al zijn/haar bankzaken bij ??n bank willen regelen. - 57% is het niet met deze uitspraak eens. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het uitbrengen van je stem.De opiniepeiling van deze week gaat over de vraag of jij, als jij een adviesgesprek met een adviseur van de bank zou hebben, dit adviesgesprek met de adviseur bij jou thuis zou willen laten plaatsvinden?Geef je mening op de thuispagina!

5 reacties

Ik vind deze uitslag van de stelling totaal zinloos. Helaas. 23 deelnemers op 332 leden is ongeveer 7%. Bovendien ontbreekt elke nuance.

Mij lijkt dat hier GEEN conclusies aan verbonden dienen te worden.

Groet,

Ben
Reputatie 4
Badge +1
lol met een verdeling 43-57 % is sowieso geen duidelijke voorkeur te zien 🙂
Hoi Ben,

Dank voor je reactie. Deze peilingen dienen vooral om een indicatie te geven in plaats van onomstotelijk bewijs voor het een of het ander. We verbinden er niet noodzakelijk conclusies aan.

Overigens is 7% van een totale gebruikersgroep in onderzoekstermen niet heel laag, maar inderdaad als we kijken naar de aantallen 23 ten op zichte van 332 (werkelijkheid lager, want de SNS-medewerkers die meekijken tellen we niet mee) kunnen we er niet heel veel mee. Dus het gaat inderdaad erom om een idee te krijgen...

Groet Liz
De afgelopen paar weken hebben jullie je mening kunnen geven over de vraag ?Als jij een adviesgesprek met een adviseur van de bank hebt, zou je dit gesprek bij jou thuis willen laten plaatsvinden?? In totaal hebben 22 leden op deze peiling gestemd. De resultaten van de stemming peiling vind je hieronder:

- 23% van de stemmers heeft een voorkeur voor een adviseur bij hen thuis.
- 50% maakt het niet veel uit waar het adviesgesprek plaatsvindt (thuis, op het bankkantoor of ergens anders).
- 27% zal in ieder geval nooit een adviseur bij hen thuis uitnodigen.

Ik wil jullie bedanken voor het uitbrengen van je stem.

De opiniepeiling van deze week gaat over de vraag hoeveel zakgeld kinderen tussen 8 en 10 jaar volgens jou per week moeten krijgen?

Geef je mening op de thuispagina!
De afgelopen paar weken hebben jullie je mening kunnen geven over de vraag ?Hoeveel zakgeld je vindt dat kinderen tussen de 8 en 10 jaar moeten krijgen?? In totaal hebben 15 leden op deze peiling gestemd. De resultaten van de peiling vind je hieronder:

- 67% van de stemmers vindt dat kinderen tussen de 8 en 10 jaar wekelijks minder dan moeten krijgen.
- 13% vindt dat kinderen tussen die leeftijdent tussen de ?6 en ?10 zouden moeten krijgen.
- 7% vindt dat kinderen tussen de 8 en 10 jaar tussen de ?11 en ?15 per week moeten krijgen.
- 13% weet het niet of heeft geen mening.

Bedankt allemaal voor het uitbrengen van je stem.
De opiniepeiling van deze week gaat over beleggingshypotheken.

Als je nog iets toe wilt voegen bij de uitslagen van hierboven, schroom dan niet.

Zoals jullie hierboven kunnen zien, heeft maar een beperkt aantal gestemd op de peiling over zakgeld. Laat je mening horen en geef je stem op de thuispagina!

Reageer