SNS

Rubriek nog zinvol?

• 20 augustus 2011
  • 8 Reacties
  • 7601 Keer bekeken

Dekt de omschrijving van deze tak nog wel de lading??

8 reacties

Sorry, BigBen, ik begrijp je niet helemaal... Bedoel je 'Reageer op de discussie'?

Bedankt voor je uitleg,

Groetjes,
Stefanie.
Hoi Stefanie,

Er staat bij de omschrijving ;

De SNS Community
Hier vind je samenvattingen van de Q&A rubriek en resultaten van peilingen en onderzoeken.De laatste 3 mnd zijn er 2 berichten geplaatst. Er waren wel peilingen end. maar resultaten verschenen dus niet hier. Dus dacht ik ....Groet,Ben
Dank je, BigBen! Je houdt ons alert

Ik heb inderdaad de resultaten van de peilingen de vorige keren onder Nieuws geplaatst: intuitief vond ik dat de uitslagen wat nieuwswaarde hadden en wilde ik ze een meer prominente plek geven. Ik ga erover nadenken of ik de omschrijving ga aanpassen of nu voortaan inderdaad de resultaten onder de 'SNS Community' ga plaatsen. Ik begrijp je punt: er is ook veel discussie over de werking van de Community hier.

Ik houd je iig op de hoogte; laat je ideeen vooral horen!

Thanks,
Stefanie.
Hi BigBen,

zoals Stefanie al aangaf: je houdt ons alert! De community is nog steeds in ontwikkeling. Als communicatiemiddel en als klankbord tussen bank en klanten. Ook intern zijn steeds meer collega's zich bewust van het positieve effect van de community.

Omdat er meer leden zijn en omdat er ook intern veel meer aandacht is voor de community, zijn er voor ons als communitymanagers meer mogelijkheden. Dat betekent dat we de komende maand heel goed gaan kijken naar nieuwe functionaliteiten, zoals bv notifications of de mogelijkheid om 1-op-1 met elkaar in contact te zijn.

En ook de structuur van de community, zoals jezelf al aangeeft.

Zijn er dingen die jullie echt heel erg missen in deze community? Laat het aan ons weten!

Groet,

Charlotte
Hoi Charlotte,

Helaas had ik al een heel stuk geschreven en ben dat door een stomiteit weer kwijt. Begin dus maar opnieuw, maar nu wat korter.

Ik wil je tegenspreken tav "De community is nog steeds in ontwikkeling". Naar mijn mening "suddert" de community maar wat voort. Ondanks de vele nieuwe leden (inmiddels 769), zijn het vaak een paar dezelfde leden die reageren. Soms reageert een nieuw lid 1 of 2 maal en dan niet meer. Ik denk dat veel nieuwe leden niet of nauwelijks nog terug komen.

Ik vind het fijn te lezen dat er intern bij de SNS een opwaarderen heeft plaats gevonden van de community. Ik hoop dat het op korte termijn zal resulteren in een aantrekkelijker en overzichtelijker en makkelijker functionerende community. Als je nu actief betrokken wilt zijn, moet je nu dagelijks inloggen en proberen te lezen, anders ben je binnen de kortste keren de "draad" kwijt.

Wbt je vraag naar suggesties; we hebben er het laatste jaar heel veel gedaan. Ik neem aan dat bij jullie de lijstjes nog wel zullen zijn. Ik voel me een beetje voor joker gezet om weer vanalles op te schrijven. Eerst maar eens dat wat er al bekend is zou ik zeggen.

De laatste maanden valt mij een actievere oppakken en beantwoorden vanuit de SNS op. Een prima zaak lijkt mij. Bij een internet bank HOORT een snelle en zorgvuldige communicatie, anders zijn je klanten zo weer weg. Een goed functionerende en interrssante community draagt bij aan een goede klanten binding. Dus ...

Een opbouwende groet,

Ben
Hi BigBen,

je hebt helemaal gelijk dat de community op dit momemt voortsuddert. Zo voelen wij het ook. Het is lastig om uit te leggen, maar ik weet (achter de schermen) zijn we hard bezig dingen beter te regelen. Maar daarvoor is heel veel draagvlak nodig intern. Helaas zien jullie daar nu nog niets van. Ik hoop dat dit snel zal veranderen.

Voor wat betreft de opmerkingen die jullie het afgelopen jaar hebben gesuggereerd: die hebben we natuurlijk paraat in ons archief. Ik ga kijken wat mogelijk is. En begrijp helemaal dat je die niet nog een keer wilt delen:).

Hoop dat je gauw verbeterpunten zult merken! Ik ben in ieder geval al erg blij dat jullie de inzet van het webcare team merken. Zij werken met heel veel nieuwe energie en inzet!

Groet,

Charlotte
Reputatie 4
Badge +1
Hey,

Ook ik wordt een beetje moe van de vraag wat er verbeterd kan worden. Reeds vele malen is er op gewezen dat zo'n beetje elk forum op Internet overzichtelijker en beter te volgens is dan wat we hier hebben. Mensen hebben o.a. gevraagd om (email) notificaties bij reacties op een draad die zij willen volgen en wat al niet meer...ook ik heb ergens nog een lijstje gepost met suggesties...
Hi Sanne,

fijn dat je ook reageert. Het is niet de bedoeling om jullie lastig te vallen met vragen, of over te komen alsof we niets met de community en jullie feedback doen. Het is meer een open vraag om eventueel meer suggesties te verzamelen.

Notifications staat ook hoog op ons lijstje. We gaan volgende maand kijken naar de prioriteiten, want we hebben helaas geen eindeloos budget gekregen 🙂...

Groet,

Charlotte

Reageer