SNS

SNS en extra's? Teleurstellend

• 2 januari 2020
  • 1 Reactie
  • 5581 Keer bekeken

Al jaren was ik tevreden klant bij jullie, vroeger hadden jullie meer extra's als nu, kwa verzekeringen hadden jullie nog een zorg collectief bijvoorbeeld, autoverzekering kan niet eens omdat jullie als zowat enigste verzekering me weigeren omdat ik nog geen 23 ben….

Kon ik mee leven, maar nu sinds jullie ook al de creditcards afstoten aan de concurrent, ICS (dochterbedrijf van ABN AMRO) vindt ik het helemaal vervelend, voorheen alles overzicht van de SNS MasterCard in me eigen SNS omgeving, nu bij ICS dramatische service, reageren niet op mailtjes als je een probleem hebt, en waar ik nu helemaal klaar me ben is dat ik me voor de jawel 3e! Keer moet indentificeren bij ze, met dat AMP logistiek die nog raardere tijdvakken als de post heeft, tussen 8:00 en 17:00. Wat denken ze zelf?? Ik heb uiteindelijk een afspraak met ze gehad maar toen lag hun systeem eruit, en uiteindelijk niks meer gehoord, ICS heeft doodleuk me creditcard geblokkeerd en geven niet thuis, en zeggen dat ik het maar met AMP moet oplossen, ik ben geen klant van AMP dus heb ik niks mee te maken, ze lossen niks op, uiteindelijk 2e afspraak ook niet gelukt en nu kan ik geeneens een afspraak meer maken, ik ga niet weer achter hun aan, om me voor de 4e keer te identificeren, waardeloos! En dat verhaal dat het van de overheid moet is ook onzin, ze hebben me dit jaar paar maanden terug al geïdentificeerd.

Dit en ook de technologie van SNS die achterloopt, (nog steeds geen Apple pay) geen eigen creditcard, slecht verzekeringen aanbod heeft me doen besloten naar een andere bank te gaan en hier in 2 dagen een compleet pakket met creditcard en alles geregeld zonder al die onzinnige 3voudige indentificatie waarbij je al je tijd kwijt bent, gewoon snel en goed geregeld zonder gezeur. Tenslotte ook nog een zorgverzekering en auto verzekering, mooi alles in 1 pakket dus.

Jammer SNS, jullie diensten zijn in mijn ogen totaal niet met extra's, enkel betalen met een pinpas anno 2010 kan makkelijk bij jullie.

Was over jullie zelf altijd erg tevreden maar de concurrentie streeft zo wel voorbij lijkt me?

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4

Goedemiddag @jeremyv22,

Welkom op de community en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Als je het leuk vindt, kun je hier met de moderators van SNS kennismaken.

Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening, veel dank dat je de moeite hebt genomen om ons te schrijven. We besteden aandacht aan alle soorten klantsignalen om verbeteracties te signaleren en we proberen onze klanten snel en persoonlijk te helpen bij klachten. 

Alles wat we bedenken, ontwikkelen, doen en zeggen, staat in de eerste plaats in dienst van onze klanten. Uit jouw bericht blijkt dat je het niet zo ervaart en daar schrik ik van. Zou je het - ondanks dat je naar een andere bank bent overgestapt-  prettig vinden om door ons uitgenodigd te worden voor een (telefonisch) gesprek? We kunnen vast van je leren en misschien lucht het een beetje op. We horen graag van je. 

Reageer