SNS

Testers gezocht

• 7 mei 2018
  • 5 Reacties
  • 3845 Keer bekeken

Badge +1
Uit onderzoek blijkt dat de meeste Nederlanders in meer of mindere mate financiële zorgen hebben. Als bank willen we onze klanten laten merken dat we voor hen klaarstaan om hen te helpen bij financiële zorgen. Een manier om dat te doen, is het aanbieden van handige digitale hulpmiddelen die mogelijk een deel van die zorgen wegnemen. Heel recent hebben we een prototype van zo’n hulpmiddel gebouwd.
Het prototype bestaat uit een vragenlijst, tools en handvatten om financiële zorgen te verminderen. Wie wil dit prototype testen? We doen op dinsdag 22 mei een gebruikersonderzoek. Deelnemers ontvangen hiervoor een kleine vergoeding in de vorm van een cadeaubon.
Het onderzoek vindt plaats in Utrecht, naast het Centraal Station en duurt ongeveer 1 uur.

Je kunt je aanmelden door een korte vragenlijst in te vullen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Aanmelden: https://nl.surveymonkey.com/r/DFYWHTR

5 reacties

Zo'n onderwerp lijkt me belangrijk genoeg.
Maar als de aanmelding een vragenlijst omvat, en het prototype ook uit een vragenlijst bestaat - waarom is een fysieke gang naar Utrecht dan noodzakelijk?
Maar ook als je dat nodig vindt - ik zou die vragenlijst sowieso graag willen zien (en becommentarieren, verwacht ik). Is dat mogelijk?
Ook over de tools en handvatten zou ik graag meer weten om te beoordelen of ik er iets mee zou kunnen. Dit is wel erg summier. Tot nu toe waren de gepresenteerde zaken rond financiele weerbaarheid en bezorgdheid heel erg gericht op bepaalde doelgroepen, dus de context is wel van belang.
Badge +1
Hi Koos, ik geloof dat er wat verwarring is ontstaan. De vragenlijst die in de tekst staat, is een vragenlijst om je aan te melden als deelnemer aan de test. Deze staat los van de vragenlijst die in het prototype is opgenomen. Aan het testen van het prototype (dit is nu nog geen online tool) zit een interview gekoppeld, vandaar dat dit in Utrecht plaatsvindt. Ik hoop dat het zo duidelijker is.
Dat het om twee verschillende vragenlijsten gaat snap ik ook wel. Ik heb de eerste ook gezien.
Maar ik blijf erbij dat ik de informatie veel te summier vind om daar een reis naar Utrecht voor te ondernemen. De kans is veel te groot dat ik niet in de juiste context pas.
Mijn bezorgdheid zou al een stuk minder zijn als er iets gebeurt met het item in mijn "handtekening".
Reputatie 3
Badge +1
Lovenswaardig streven. Ik ben echter voldoende financieel bewust vind ik zo :P

Ik hoop dat jullie veel aanmeldingen krijgen
@SNS, de volksbank is nauwelijks beter dan de andere banken. Er is dus nog veel te winnen.

@Sanne, vanwege je zelfvertrouwen en aannemende dat dat terecht is, ben jij ook een goede kandidaat om mee te doen met deze test, omdat je (zelfstandig) visie hebt ontwikkeld ben je veel beter in staat om constructieve feedback te leveren. Mensen die onder de doelgroep vallen zullen makkelijk dingen aannemen vanwege onvoldoende kennis en kunnen dus lastiger toegevoegde waarde leveren, hooguit het door de SNS gemaakte 'model' staven.
Ik heb laatst daarom ook meegedaan aan de veiliginternetbijeenkomst in Utrecht.

Reageer