SNS

Uitslag opiniepeiling: Hoe maak jij het liefst een afspraak?

• 8 september 2011
  • 6 Reacties
  • 8194 Keer bekeken

Twee weken geleden, vroegen we jullie in de peiling: Hoe maak jij het liefst een afspraak met een medewerker bij SNS Bank?Zie hier de resultaten in alle glorie: ook al zijn er maar 10 stemmen, toch 'n interessante uitkomst:
- Een meerderheid van 50% vindt een afspraak via de telefoon het prettigst.
- 20% vindt emailen de fijnste mogelijkheid.
- 20% zou graag willen chatten met SNS Bank.
- Slechts 10% gaat langs bij de winkel om een afspraak te maken.

Misschien is de opmerking van communitylid SNSKlant009 veelzeggend? Hij zegt: Langsgaan bij een winkel om een afspraak maken is zo onzinnig. Dat is net zoiets als je ziek bent en je naar de dokter gaat om vervolgens daar een afspraak te maken voor de week erop. Als je naar een winkel gaat, ga je er heen omdat direct geholpen wordt. Ben je het met SNSKlant009 eens? Je opmerkingen zijn altijd welkom, bijvoorbeeld als reactie onder de nieuwe peiling.

6 reacties

Ik ben het helemaal met SNSKlant009 eens.
Wat ook heel fijn is, is om via de website of app een afspraak te maken wanneer het je zelf uitkomt. Je zou dan op de website/app moeten kunnen zien welke tijdstippen/tijdblokken nog beschikbaar zijn./
Hoi Blacktomcat,

Ik vraag voor je na of deze functie er komt. Als je zelf inzicht krijgt in de agenda van de adviseur en je kunt direct de afspraak inplannen, dan scheelt dit tijd. Vaak belt de adviseur om de afspraak in te plannen. De adviseur kan dan doorgeven welke gegevens je als klant mee moet nemen en het gesprek alvast voorbereiden. Als dat door middel van extra gegevens in het aanvraagformulier op te lossen is, zie ik geen problemen meer.
Badge +1
Hoi allen,

Deze wens staat gelukkig al op onze eigen wensenlijst. We verwachten deze functie na 2016 te realiseren.
Na 2016 is wel een erg ruim begrip, niet waar?
Badge +1
Dat besef ik me. Ik had ook liever een concrete datum of periode genoemd. Jammer genoeg kan ik dit niet zeggen.
Tja, het zal niet vaak voorkomen, maar ook ik vind de argumentatie van SNSklant009 ijzersterk.

Reageer