SNS

Verbeter SNS Mobiel Bankieren app: Meer inzicht (3/4)

• 24 december 2013
  • 34 Reacties
  • 11734 Keer bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

Badge +1
Hoi mariskavdmeer,

Welkom terug op de community. Ik zie dat je vorig jaar in dit topic ook dezelfde wens met ons deelde. Toen vertelde mijn collega Olaf het volgende:

“In verband met de impact die het aanpassen van de begin- en einddatum tot gevolg heeft, wordt deze momenteel nog niet op de wensenlijst gezet. We houden er wel rekening mee om dit in de toekomst als extra optie toe te voegen in het huishoudboekje.”

Inmiddels staat je wens wel op onze wensenlijst. Het is niet bekend wanneer dit wordt doorgevoerd.

Ben je verder tevreden over de app?
Goedenavond,

Ik kon mijn vraag nergens meer vinden. Fijn dat hij op de wensenlijst staat.
Is het misschien ook een idee om de inkomsten ook in inzicht te verwerken?
Zo betaal ik wel eens een etentje en krijg dan van vrienden per persoon een X bedrag terug. Maar die ontvangst kan ik dan niet verrekenen met de uitgave.
Ook een ideetje voor de wensenlijst?

Groetjes, Mariska.
Goedenavond,

Ik kon mijn vraag nergens meer vinden. Fijn dat hij op de wensenlijst staat.
Zo betaal ik wel eens een etentje en krijg dan van vrienden per persoon een X bedrag terug. Maar die ontvangst kan ik dan niet verrekenen met de uitgave.
Ook een ideetje voor de wensenlijst?

Groetjes, Mariska.

Hallo Mariska,

Als ik mij niet vergis is dit al meerdere malen doorgegeven door mij en vele anderen en staat dit in de wensenlijst.

Fijne avond

Hoi Mariska,

Zoals Sjaakie93 al aangeeft, hebben meerdere klanten deze wens. In 2017 willen we (nog) meer financieel inzicht bieden. Deze wens past daar goed bij en staat om die reden ook op de wensenlijst. Zie je nog meer verbeterpunten voor onze app?
Wat voor mij al een tijd opvalt is dat de app niet gelijk staan aan het design van de website van SNS. De app vind ik eruit zijn als een app qua layout van 2013. Misschien is het een idee om die gelijk te maken met de site, zodat deze er wat strakker uitziet.
Hoi dcs88,

Welkom terug op de community.

In de app proberen we je zo veel mogelijk informatie te geven, zonder het overzicht te verliezen. Wat vind je er precies oud uitzien?
Hoi Wouter,

De hele layout ziet er een beetje te ouderwets uit. Het zou misschien een idee zijn om in Android Material Design toe te voegen. Daarnaast mis ik ook het SNS logo in de app zelf, het startscherm buiten gelaten.

Groeten,

Dirk
Hi Dirk,

Ik heb je suggesties doorgezet naar onze productmanager. Bedankt voor je input.
Badge +1
Hoi Wouter,
De hele layout ziet er een beetje te ouderwets uit. Het zou misschien een idee zijn om in Android Material Design toe te voegen. Daarnaast mis ik ook het SNS logo in de app zelf, het startscherm buiten gelaten.Groeten,Dirk

Goedemorgen Dirk,

Design blijft een kwestie van smaak. We hebben die vraag aan SNS klanten gesteld en je ziet de uitkomst in de bijgaande afbeelding; een kleine 10% deelt je mening, maar 90% vindt het prima zo. Het tonen van het SNS logo op iedere pagina kost onnodig veel ruimte op ieder (klein) scherm. Dit is niet gebruikelijk bij apps. Omdat tablets meer schermruimte hebben, staat het logo hierbij wel rechtsonder in beeld.

Reageer