SNS

Verbeteringen SNS Mobiel Bankieren app: Makkelijker betalen (1/4)

• 19 december 2013
  • 7 Reacties
  • 6049 Keer bekeken

NS Bank heeft een app waarin je verschillende financiële zaken kunt regelen. In het nieuwsbericht over de app kon je al lezen dat je sinds kort je feedback kunt geven over deze app. Steeds als er een nieuwe release is zullen we aan jou vragen wat je ervan vindt. De eerste feedback die we hebben ontvangen is positief: gemiddeld krijgen we een 8,5 en 90% raadt de app ook bij anderen aan!

Toch vinden we het belangrijk om de app te blijven verbeteren, om zo nog beter aan jullie wensen te voldoen. We willen graag verder met ontwikkelen. En jullie mogen aangeven welk verbeterpunt we als eerste moeten bouwen! Daarom vragen we je tot het einde van het jaar 2x per week te stemmen op jouw favoriete verbeterpunt. Doe jij mee?

Deze stemronde: Makkelijker betalen
Je kunt via de app geld overmaken naar andere rekeningen. We willen overboeken naar andere rekeningen nog gebruiksvriendelijker maken. En extra functionaliteiten toevoegen zodat overboeken nog handiger en makkelijker wordt. Welke van de volgende verbeteringen hebben jouw voorkeur?
1. Tot 500 euro overmaken naar onbekende rekening zonder digipas
2. Aanmaken, inzien en kunnen wijzigen van periodieke betalingen
3. Incasso's kunnen storneren
4. Betalen via iDeal vanuit de app

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Incasso's; niet alleen storneren, maar vooral de melding dat er een Europese incasso aankomt!
Badge
@Stefan: die melding krijg je al in je mail. toch?
Nouja, in de app zelf zou misschien een aardige toevoeging zijn. Maar dan ook meteen kunnen blokkeren natuurlijk.

Ikzelf twijfelde tussen iDeal en de periodieke betalingen, ik zou ze allebei willen hebben!
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb gestemd op Ideal, zou erg prettig zijn als dat mobiel zou kunnen zonder de digipas die ik altijd thuis heb liggen 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@Stefan: die melding krijg je al in je mail. toch?
Nouja, in de app zelf zou misschien een aardige toevoeging zijn. Maar dan ook meteen kunnen blokkeren natuurlijk.

Ikzelf twijfelde tussen iDeal en de periodieke betalingen, ik zou ze allebei willen hebben!

Tja, was dat maar waar. Ik krijg nog steeds geen e-mail notificatie! :mad:
Een zichtbare mogelijkheid om te controleren dat de app ook daadwerkelijk rechtstreeks met de SNS Bank communiceert, en niet eventueel via een DNS Redirect ergens anders uit komt. Zoiets als de groene balk en het slotje op een gewone browser.
Reputatie 3
Badge +1
Ik zou iDeal op mijn app ook graag willen hebben, maar dan zonder gebruik te hoeven maken van de digipas. Die heb ik namelijk bijna nooit bij me (thuis veilig opgeborgen).

Ik zou dan met mijn pincode bedragen tot een (apart?) instelbare limiet moeten kunnen overmaken naar de winkel waar ik op dat moment iets wil kopen. Liefst zodanig dat ik vanuit een app een aankoop kan doen en dat bij de iDeal betaling automatisch de SNS mobiel bankieren app wordt gestart om de betaling af te ronden.
Vorige week presenteerden wij de resultaten van dit onderzoek. Lees hier de resultaten. Iedereen enorm bedankt voor de input, we gaan ermee aan de slag.

Reageer