SNS

Verduurzamen van jouw woning

• 28 maart 2018
  • 4 Reacties
  • 10500 Keer bekeken

• Oud community manager
  • 67 reacties
Heb je jouw koopwoning energiezuiniger gemaakt of wil je dat binnenkort gaan doen? Dan willen we jou graag interviewen. We doen namelijk onderzoek naar het makkelijker maken van woning verduurzaming. We horen graag wat jouw ervaringen en overwegingen zijn.

We willen klanten helpen om hun huis energiezuiniger te maken omdat je daarmee vaak kan besparen op je maandlasten. Bijvoorbeeld door te isoleren of door zonnepanelen te nemen. Bijkomende voordelen zijn een hoger wooncomfort en bijdragen aan een beter klimaat.

Het interview duurt ongeveer 45 minuten en kan telefonisch plaatsvinden of op ons kantoor in Utrecht (naast het Centraal station). Geef je op door je naam en telefoonnummer naar innovatie@sns.nl te mailen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om het interview te plannen.

4 reacties

L.S.,ik wil wel deelnemen aan dit interviewtraject van SNS Bank.Mijn naam en email:H.J.G.Biezen en verrabiezen@gmail.com.Ik heb al veel gesoleerd,maar het zou beter kunnen.
Ik heb in december 2017 zonnepanelen laten plaatsen en wil wel mijn huis ook wel laten verwarmen op een ander manier maar weet nog niet welke geschikt is en betaalbaar.
Gr Piet Janssen
Woning net voorzien/uitgebreid met 7 zonnepanelen, totaan nu 19 stuks: nu zelf voorziend vwb electra. Verder vloer onlangs geisoleerd in de kruipruimte met schuim. Overwegen nog een hybride ketel aan te schaffen.
Hoi leden,

Leuk dat jullie zo enthousiast jullie situaties en ervaringen delen. Als jullie mee willen doen met het interview, stuur dan je naam en telefoonnummer naar innovatie@sns.nl. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om het interview te plannen.

Reageer