Vraag

Mobiele app kinderen

Ik heb alleen de kinderen bij jullie. Nu hebben ze allebei een bankier app, maar kunnen bij elkaar in de rekening kijken. Door een instelling op hùn mobiele apparaat, kunnen we ervoor zorgen dat ze elkaars rekening niet zien. Maar dit kunnen ze zelf eenvoudig aanpassen (!) . Hoe suf. Ik begrijp dat ik als ouders allebei hun rekeningen in de gaten kan houden, maar het zou via de ouderlijke rekening bijgehouden moeten kunnen worden.

Mijn wens: als ouder bepaal je op welke mobiele apparatuur welke rekening te zien krijgt. EN niet andersom. Mijn vraag: zouden jullie dit even willen fixen?

1 Reactie

Goedemiddag Hubertus2018,

Welkom op de community. Wat leuk dat je kinderen bij SNS bankieren en dat ze de mobiele app gebruiken. Ik vermoed dat je voor beide kinderen de app hebt geïnstalleerd met je eigen inlogcodes waardoor ze inzage in elkaars rekeningen hebben. Deze inloggegevens zijn bedoeld voor de wettelijk vertegenwoordiger. Installeer je de app met hun eigen inlogcodes? Dan zien ze alleen de rekeningen die op hun naam staan. Hebben ze nog geen inloggegevens? Dan vraag je deze aan via onze website via 'Inloggen Mijn SNS' en 'aanvragen Mijn SNS'.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)