SNS

Beantwoord

Online betaald? Een bewijs van de betaling vind je in de app of in Mijn SNS

• 3 januari 2020
  • 1 Reactie
  • 5260 Keer bekeken

Ik heb gisteravond iets online "gekocht", dit tussen haakjes omdat mijn bestelling niet is geplaatst, toch heb ik betaald.

Ik heb de klantenservice een e-mail gestuurd en wil ze graag een bewijs geven dat ik heb betaald.

Kan ik dit doen? En hoe? 

icon

Beste antwoord door Geesje SNS 3 januari 2020, 13:46

Goedemiddag @koocia Welkom op de community. Als je het leuk lijkt, maak je hier kennis met het team: https://forum.snsbank.nl/over-sns-community-110/het-sns-team-stelt-zich-voor-12568 Een bewijs van de betaling vind je in de app of in Mijn SNS. In Mijn SNS doe je dit als volgt:

Klik in het linkermenu op 'bij- en afschrijvingen'.

• Selecteer bovenaan het scherm de juiste rekening.
  • Achter 'Toon' staat 'Bij- en afschrijvingen sinds laatste bezoek'.
  • Klik op de pijl achter de balk. Een uitklapmenu verschijnt.
  • Selecteer in dit menu een periode.
  • Klik op 'Zoek' onderaan.
  • Het overzicht opslaan of printen kan via de knop 'Print/PDF'

In de app zie je de laatste overschrijvingen door 2x op de betreffende rekening te drukken. Heb je de betaling via iDEAL gedaan? Geef dan de datum, tijd en het 16-cijferig nummer van de betaling door aan de webwinkel. Hiermee is de betaling voor de webwinkel te traceren.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag @koocia Welkom op de community. Als je het leuk lijkt, maak je hier kennis met het team: https://forum.snsbank.nl/over-sns-community-110/het-sns-team-stelt-zich-voor-12568 Een bewijs van de betaling vind je in de app of in Mijn SNS. In Mijn SNS doe je dit als volgt:

Klik in het linkermenu op 'bij- en afschrijvingen'.

• Selecteer bovenaan het scherm de juiste rekening.
  • Achter 'Toon' staat 'Bij- en afschrijvingen sinds laatste bezoek'.
  • Klik op de pijl achter de balk. Een uitklapmenu verschijnt.
  • Selecteer in dit menu een periode.
  • Klik op 'Zoek' onderaan.
  • Het overzicht opslaan of printen kan via de knop 'Print/PDF'

In de app zie je de laatste overschrijvingen door 2x op de betreffende rekening te drukken. Heb je de betaling via iDEAL gedaan? Geef dan de datum, tijd en het 16-cijferig nummer van de betaling door aan de webwinkel. Hiermee is de betaling voor de webwinkel te traceren.

Reageer