Vraag

SNS Jeugd Betalen - Inloggen en meekijken met je kind

Ik ben een voorstander van kinderen meenemen in de wereld van bankieren. Edoch hoe kan ik er voor zorgen dat een kind bij het inloggen alleen hun eigen rekeningen zien?

3 Reacties

Ik kan alleen spreken uit mijn eigen ervaring en volgens mij zit het zo:

Mijn minderjarige kinderen hebben alle 3 een eigen rekening en ik kan alle 3 beheren, maar zij zien alleen hun eigen rekening(en). Edoch, jij hebt een machtiging als ouder/voogd zijnde en daarom kun jij de rekeningen zien/beheren maar zij hebben standaard geen machtiging van een andere rekening dus zien alleen de rekening op hun eigen naam.

Ter aanvulling, mijn kinderen hebben wel ieder hun eigen digipas waarmee ze inloggen
Hallo @Hubertus2018,

Welkom op de community, wat goed om van je te horen. Als je het leuk vindt kun je hier meer lezen over ons.

Fijn om te zien dat @Bianca van Manen je gelijk op weg geholpen heeft. De bankrekening van je kind verschijnt inderdaad automatisch tussen je andere rekeningen. Zo kun je meekijken in Mijn SNS en de app. Andersom is dat niet het geval, je kind ziet alléén haar of zijn eigen rekening. Alle mogelijkheden van een kinderrekening, ook wel SNS Jeugd Betalen genoemd, lees je hier. Ik hoop dat de informatie op de site je helpt, maar kom gerust bij me terug als ik je aanvullend kan helpen.
Hallo @Bianca van Manen,

Dank je voor het delen van je ervaring en je antwoord. Ik vermoed dat je @Hubertus2018 geholpen hebt. Graag tot een volgende keer!