SNS

Mobiel betalen met Smartphone:Meerdere kaarten gedetecteerd

  • 19 juli 2019
  • 1 Reactie
  • 6433 Keer bekeken

Het komt regelmatig voor dat met het betalen met mijn telefoon er een fout optreed die zegt "meerdere kaarten gedetecteerd.

Ik gebruik een Huawei Mate 9 met de laatste software waaronder Android 9. Er staan twee bankrekeningen geactiveerd in de mobiel betalen App. Het komt niet bij alle betaalautomaten voor. Bij AH bijvoorbeeld werkt het altijd. De indruk bestaat dat oudere betaalautomaten mooiste hebben met meerdere kaarten in de App, kan dat.

Heeft iemand anders dit probleem?

Met vriendelijke groet, Cees.

1 reactie

Reputatie 1
Goedemiddag @CeesInRijen en dank je wel voor het delen van deze foutmelding. Ik ken de melding niet, dus ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die dit herkennen. Zou je de passen eens willen verwijderen en opnieuw toevoegen? Je doet dit als volgt: ga in de SNS Mobiel Bankieren app naar: 'Instellingen' > 'Mobiel betalen' > 'Verwijderen'. Daarna voeg je in de SNS Mobiel betalen app de rekening opnieuw toe. Hopelijk lost dit deze melding op.

Reageer