Vacature: deelnemer SNS Klantenraad

• Community Manager
  • 636 reacties
Heb jij altijd al mee willen praten over de dienstverlening of het beleid van SNS? Wil jij je graag laten horen bij de SNS directie? Dan is dit je kans. Voor de SNS Klantenraad zijn we weer op zoek naar nieuwe leden.

In totaal zijn er ongeveer 20 klanten deelnemer in de Klantenraad. De klanten uit de raad komen 4 keer per jaar met de directie bij elkaar. Deze klanten zijn jong en oud, net of al lang klant en uit alle windstreken.

Alle klanten die zich hebben aangemeld komen naar een kennismakingsdag van SNS. Op basis van die dag en de kennismaking met de coördinatoren van de Klantenraad kiest SNS de nieuwe leden. Hierbij zal een representatieve vertegenwoordiging worden gekozen die past bij de andere deelnemers in de raad.

Heb jij een mening of vragen die de directie moet horen?
Kom dan bij de Klantenraad en stuur een e-mail met een korte motivatie naar klantenraad@sns.nl

Kijk voor meer informatie over de Klantenraad op https://www.snsbank.nl/particulier/oversns/praat-mee-in-de-klantenraad.html

9 Reacties

Ik heb dit drie jaar met veel plezier gedaan en kan het iedereen aan raden!
Ik heb mij dan ook al aangemeld
Als voormalig franchisenemer van SNS EN inmiddels 'gewone' klant van SNS heb ik beide zijden van de medaille kunnen zien en weet als geen ander wat er speelt. Ik denk dan ook dat ik een goede bijdrage kan leveren tbv de verdere verbetering van onze bank :)
Bedankt voor je positieve woorden, Sanne.

Koos en fpprene, succes :D
Na mijn aanmelding kreeg ik snel het bericht dat de verantwoordelijke direct na haar weekje vakantie contact zou opnemen.
Gezien het nu al heel lange uitblijven daarvan is mijn vraag:
Missen jullie bij SNS misschien een medewerker, nooit teruggekeerd van vakantie?

en @fpprene: heb jij misschien een reactie gekregen?
Een goed begin ....
Groet,
Ben :cool:
PS Ik blijf me toch steeds weer verbazen, hoe serieus neem je als organisatie je klanten (en je "goed willend" personeel)?
Ik kan na "bewerken" niet opslaan, dus maar zo (is dit niet al langere tijd het probleem?)
.
PS2 Ik zou me kapot ergeren (schamen) als mij dit zou overkomen en dan ook direct actie ondernemen (zeker als klant in kwestie de melding zelf aanbrengt) Nu staat de teller al weer op 4uur geleden bij de betreffende melding!!!!
Hoi Koos,

Je hebt gelijk, er is nog geen contact met je opgenomen. Sorry hiervoor, dat is slordig van onze kant. Vandaag ontvang je een mail over het vervolg.
Is inmiddels gebeurd, dank je.

Ik zou toch eens (ik vrees dat dit al heel vaak door anderen is gedaan) beloftes en toezeggingen omtrent terugbellen of anderssoortige reacties onder de aandacht brengen van de SNS-medewerkers.

Binnen de community wordt daar al vaak over geklaagd. En ik weet van potentiele klanten die door het uitblijven van reacties zijn afgehaakt. Het is echt belangrijk voor elk bedrijf !

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)