Beantwoord

Waarom is de community niet bij alle klantenraadleden bekend?

Toon eerste bericht

33 Reacties

Reputatie 2
Wat nu??
Besloten topic "Klankbord" en "Klantpanel Innovatie (besloten)" zijn niet meer in het menu te vinden!
In rook opgegaan?
Groet,
Ben :cool:
Reputatie 3
Ben je wel ingelogd? Ik kan er wel in. Misschien heb je teveel groen in je balkje - ik heb veel minder :D
Reputatie 1
Ik kan er ook nog in, maar ga met mijn bescheiden 180 en nog wat posts dan ook balkloos (of ontbalkt) door het leven.

Een ontmoedigingsbeleid voor veelposters? Dan komt Koos ook al wat in de gevarenzone, is mijn vermoeden. In verband hiermee, loopt het balkje als een ballon leeg als je even wat minder posts plaatst? Of is het ding meedogenloos cumulatief? (Best een beetje jaloers hoor, het is toch een mooi groen accent onder de naam).

Maar ja, wat betekend de balk nu precies. Misschien klapt ie boven een bepaald niveau om naar geel, oranje, of zelfs rood. Dan zijn de rapen gaar vermoed ik.
Reputatie 3
Als we toch allerlei verbanden gaan leggen: ik heb slechts één product bij SNS. Meer bij ASN en Regiobank. Ik ben dus een klein klantje; zou dat ermee te maken hebben?
Reputatie 3
De problemen komen bij BB omdat hij in het rood staat bij de SNS:

P.S.
Ik weet niet wat BB en ik hebben gedaan, dat we door Evelyn nu beide op twee punten zijn gezet?
Reputatie 2
Inmiddels weet ik waarom ik de besloten groepen niet meer zie, vrijdagavond had ik een privé bericht met o.a. de volgende tekst;
"Op basis van je reactie in het topic 'Interview met Ton Timmerman' is je rol op de community aangepast en is de toegang tot besloten groepen ingetrokken."
In de motivatie staat o.a. ;
"In je reactie beledig je Ton Timmerman persoonlijk en je noemt hem onbetrouwbaar."
Tsja, "lezen is een kunst" is een gezegde.
Mijn tekst was;
"Ik heb Ton inmiddels leren kennen als behoorlijk onbetrouwbaar in z´n woorden.".
Ik heb dat in een ander bericht nog eens toegelicht;
"Ik geloof ook niet echt dat hij niet te vertrouwen oid is, wat ik zei is dat z´n woorden soms onbetrouwbaar zijn.
Ik schat in dat hij een erg joviale en goedwillende man is. Helaas kan (en wil) hij niet alles waarmaken wat hij zegt."
Voor mij is hiermee dit onderdeel gesloten.
Groet,
Ps Heb ik / mis ik wat met de toegang tot het gesloten deel?
Ps2 Laat ik nu de (mede) initiatiefnemer zij geweest voor een "gesloten" topic. Dit ivm de mogelijkheid "opener" met elkaar te kunnen communiceren.
Ps3 Klant is koning, ook al willen sommige mensen je iets anders doen geloven.
Ps4 Ik ben kort na de "oorlog" geboren. Iets wat me erg heeft gevormd is "ik stond erbij" (en vele variaties daarop). Ik wil en doe dat niet (na ja, zo mogelijk)!
Reputatie 3
BigBen schreef:

Ps2 Laat ik nu de (mede) initiatiefnemer zij geweest voor een "gesloten" topic. Dit ivm de mogelijkheid "opener" met elkaar te kunnen communiceren.

Nee hoor, we houden je wel op de hoogte. Misschien wordt alles dan vanzelf open.
BigBen schreef:

Inmiddels weet ik waarom ik de besloten groepen niet meer zie, vrijdagavond had ik een privé bericht met o.a. de volgende tekst;
"Op basis van je reactie in het topic 'Interview met Ton Timmerman' is je rol op de community aangepast en is de toegang tot besloten groepen ingetrokken."
In de motivatie staat o.a. ;
"In je reactie beledig je Ton Timmerman persoonlijk en je noemt hem onbetrouwbaar."
Tsja, "lezen is een kunst" is een gezegde.
Mijn tekst was;
"Ik heb Ton inmiddels leren kennen als behoorlijk onbetrouwbaar in z´n woorden.".
Ik heb dat in een ander bericht nog eens toegelicht;
"Ik geloof ook niet echt dat hij niet te vertrouwen oid is, wat ik zei is dat z´n woorden soms onbetrouwbaar zijn.
Ik schat in dat hij een erg joviale en goedwillende man is. Helaas kan (en wil) hij niet alles waarmaken wat hij zegt."
Voor mij is hiermee dit onderdeel gesloten.
Groet,
Ps3 Klant is koning, ook al willen sommige mensen je iets anders doen geloven.
Ps4 Ik ben kort na de "oorlog" geboren. Iets wat me erg heeft gevormd is "ik stond erbij" (en vele variaties daarop). Ik wil en doe dat niet (na ja, zo mogelijk)!

Dit komt op mij wel erg rigoureus over.
BigBen was indertijd één van de eerste experts in die groep.
Hij heeft een heel grote inhoudelijke bijdrage geleverd aan vele discussies in dit forum. Ook heeft hij naast de mods altijd heel veel vragen snel beantwoord en mensen op weg geholpen.
Dan vind ik het verbijsterend dat iemand omwille van een verkeerd begrepen zinsnede uit de Klankbordgroep wordt gezet.
Ik vind dat dit heel snel teruggedraaid moet worden.
Wat zijn overigens de criteria voor dit soort strafmaatregelen en wie beslist daar uiteindelijk over?
Graag snel wat meer duidelijkheid hierover!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)