SNS

Vraag

Account verwijderen Forum

• 14 augustus 2019
  • 10 Reacties
  • 4595 Keer bekeken

Hallo, ik wil graag dat mijn account verwijderd wordt van het Forum. Alvast bedankt.

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hoi @imloyal03,

Je bent waarschijnlijk het stilste community lid ooit. Jammer om te horen dat je je account wilt verwijderen. Je blijft natuurlijk altijd welkom, als je een e-mail stuurt naar community@sns.nl (ter attentie van Evelyn) onder vermelding van afmelden community dan kan ik je account verwijderen. Dank voor je moeite en nog een fijne dag.
Ik zou het wel interessant vinden, waarom een forumlid nog vóór zijn eerste reactie er al de brui aan geeft.
Voor de mods lijkt me dit zelfs zeer essentiele informatie !
Ik zou het wel interessant vinden, waarom een forumlid nog vóór zijn eerste reactie er al de brui aan geeft.
Voor de mods lijkt me dit zelfs zeer essentiele informatie !

En dan ook nog te bedenken dat zij/hij al zo´n 2jr aangemeld is. Het blijft gissen.
Groet,
Ben 😎
Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag,

Uiteraard zien we mensen véél liever komen dan gaan. Als mensen ervoor kiezen om te motiveren waarom zij deelnemen aan de community dan is dat een fijne en persoonlijke manier van kennismaken. Welke keuze iemand ook maakt (aanmelden vs. afmelden): het mag met én zonder opgave van een reden.
Reputatie 1
Badge
Imloyal vraagt om zijn account te verwijderen. Krijgt hij van de moderator als antwoord: je bent waarschijnlijk het stilste community lid ooit.!!! ? Je blijft natuurlijk altijd welkom. Dank voor je moeite en nog een fijne dag. (Ik mis de voor de hand liggende vraag: waarom). Tjonge dat spreekt voor zichzelf. Het begon dus weer even te kriebelen dus reageer ik toch even. Ik heb onlangs WEL gemotiveerd waarom ik mijn deelname aan dit medium naar de achtergrond heb verplaatst (geen reactie van de mods). Nou, dergelijke reacties en antwoorden brengen mij er bijna toe om ook mijn account te verwijderen. Ik ben nog niet zover omdat er leden zijn met interessante informatie en kennis van zaken die zij hier delen. Dat is zeer waardevol en de bedoeling van deze community.
Imloyal vraagt om zijn account te verwijderen. Krijgt hij van de moderator als antwoord: je bent waarschijnlijk het stilste community lid ooit.!!! ? Je blijft natuurlijk altijd welkom. Dank voor je moeite en nog een fijne dag. (Ik mis de voor de hand liggende vraag: waarom).
Dit laatste is vooral opmerkelijk, omdat volgens mij iemand, die zich van een willekeurige club afwendt met zo'n kale mededeling, dikwijls graag de reden wil geven, maar gewoon zit te wachten op de waarom-vraag.
En dan kan het antwoord buitengewoon leerzaam zijn.
Dus: @imloyal03, als je er nog bent: er zijn wel degelijk mensen nieuwsgierig naar je reden.
Imloyal vraagt om zijn account te verwijderen. Krijgt hij van de moderator als antwoord: je bent waarschijnlijk het stilste community lid ooit.!!! ? Je blijft natuurlijk altijd welkom. Dank voor je moeite en nog een fijne dag. (Ik mis de voor de hand liggende vraag: waarom). Tjonge dat spreekt voor zichzelf. Het begon dus weer even te kriebelen dus reageer ik toch even.
Soms wordt ik gek van al dat gekriebel en laat het er maar bij. Nu toch ook maar even het gekriebel oppakken:
Volgens de Homepage van de community zijn er bijna 40.000 geregistreerde leden (hoe we dat getal ook noemen, een flinke korrel zout moet er in ieder geval bij). Nu loop ik al een tijdje hier mee, maar van zelfs de helft heb ik waarschijnlijk nooit iets gelezen. Dus "de stilste".
Maar ja ...
Ook van mij; @imloyal03, als je er nog bent: er zijn wel degelijk mensen nieuwsgierig naar je reden.
Groet,
Ben 😎
PS Gelukkig kan ik wel een beetje relativeren, ook ik kraam er wel eens onzin (fake) zinnen uit 😁
PS Gelukkig kan ik wel een beetje relativeren, ook ik kraam er wel eens onzin (fake) zinnen uit 😁
Moet ik toch eens beter opletten. 😉

PS Gelukkig kan ik wel een beetje relativeren, ook ik kraam er wel eens onzin (fake) zinnen uit 😁Moet ik toch eens beter opletten. 😉

Haha, ik weet eigenlijk niet of ik dat hier doe!?! 😉
Groet,
Ben 😎
Reputatie 3
Badge +3
Dag allemaal,

Iedereen is welkom op de SNS Community. Sommige mensen volgen de berichten zwijgzaam, anderen delen hun kennis als het nodig is en er zijn ook mensen die dagelijks betrokken zijn. Als iemand wil vertrekken dan vragen we om afmelding per e-mail, vanzelfsprekend zijn we geïnteresseerd in de reden. Soms geven mensen een reden op, maar dat hoeft niet. Wanneer iemand ervoor kiest om het niét te delen, dan respecteren we deze keuze. Tot zover dit topic over het beëindigen van een account op de community.