SNS

Vraag

Bankrekening geblokkeerd

  • 12 december 2019
  • 1 Reactie
  • 13085 Keer bekeken

Vandaag is mijn rekening geblokkeerd.

ik heb gebeld maar er word gezegd dat ik moet wachten op een e-mail bericht van de cfd volksbank..ik kan ze niet persoonlijk spreken,dus moet maar afwachten wanneer ik wat hoor! nu heb ik om 11 uur vanmorgen een mail gestuurd en nu na 17.00 nog niks gehoord! is dit gebruikelijk? 

Graag zsm contact en de reden waarom zou heel fijn zijn.. 

 


1 reactie

Reputatie 3

Goedemorgen @Sanne4070, wat goed dat je direct de mail hebt gestuurd. Ik begrijp dat het erg onhandig is dat je niet bij je rekening kunt. Inhoudelijk heeft alleen een collega van de afdeling CFD inzicht in je blokkade. Mijn collega neemt binnen 2 werkdagen na ontvangst van de mail contact met je op.

Reageer