SNS

Beantwoord

Betalings email

  • 4 augustus 2019
  • 2 Reacties
  • 25755 Keer bekeken

  • Aan het opstarten
  • 0 reacties
Ik heb recent een betaling gemaakt in een spelletje, nu ben ik vergeten in de app te selecteren dat ik een bevestigings email van de betaling wil, (ivm refunds), nu wil ik dus een refund, maar de app wilt niks doen zonder het order id dat met de email komt.

Nu vraag ik mij dus af of ik die email alsnog kan krijgen.

Mvg N
icon

Beste antwoord door Sanne-K SNS 5 augustus 2019, 14:46

Goedemiddag @N-nl en welkom op de community. Het is inderdaad erg vervelend, maar hier kunnen wij niets aan doen. Heb je de betaling via iDEAL gedaan? Dan staat er in de omschrijving een 16-cijferige code. Als je deze doorgeeft aan het bedrijf, dan kunnen zij wellicht iets voor je doen.
Bekijk origineel

2 reacties

Dat is vervelend. Het lijkt me dat SNS niet de juiste partij is om dit te vragen.
Reputatie 3
Badge
Goedemiddag @N-nl en welkom op de community. Het is inderdaad erg vervelend, maar hier kunnen wij niets aan doen. Heb je de betaling via iDEAL gedaan? Dan staat er in de omschrijving een 16-cijferige code. Als je deze doorgeeft aan het bedrijf, dan kunnen zij wellicht iets voor je doen.

Reageer