Creditcard desk onbereikbaar

Hallo,
Ik heb momenteel een probleem met mijn creditcard. Maar de desk is onbereikbaar.
Hoe verder?

3 Reacties

Goedemorgen Roeland,

Balen dat je de Creditcard meldcentrale niet te pakken kreeg. Is het inmiddels gelukt en welk probleem had je precies? Ik heb het net geprobeerd op 030 - 633 30 51 en ik krijg verbinding. Deze afdeling is 24/7 bereikbaar.
Ja het is inmiddels gelukt, heb ze gedurende 3 uur niet te pakken kunnen krijgen. Maar het problem is nog niet opgelost.
Ik kan niks meer betalen hier in de US omdat een Hotel geprobeerd heeft bij elkaar bijna 10000 dollar te claimen (reservering) op mijn kaart - men heeft daarvoor in de US alleen maar je creditcard nummer nodig. Volgens hun records lukte de reservering van een paar duizend dollar steeds niet en zijn ze door gegaan met proberen. Vervolgens staan al deze pogingen geregistreerd (een aantal van deze transacties staan aan bank zijde nog steeds op pending\open) en is mijn kaart onbruikbaar omdat ik aan mijn limiet zit. Jullie kunnen die claims kennelijk niet verwijderen en volgens het hotel is zijn de reserveringen op, ongeveer 2500 dollar na, niet gelukt.
Dat klinkt niet goed, Roeland. Het is niet fijn om zonder geld in het buitenland te zitten. Bij de klantenservice hebben we geen inzicht in je creditcardbetalingen en daarom is het voor mij lastig om je te helpen. Hebben mijn collega's van de Creditcard meldcentrale aangegeven welke opties je hebt?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)