Dank voor jullie felicitaties! :-)

hallo beste mensen van de SNS-community,

onlangs, 17 aug., was ik jarig en ik kreeg een heel leuk kaartje van de mensen van de SNS. Tido, Dennis, Jeroen, Wanda, Stefan, Olafm Irene, Robert, Kirsty, Wouter, en Lisa heel erg bedankt voor jullie leuke kaartje, het wordt zeer gewaardeerd!

groetjes, Andrew Zeegers.:D

4 Reacties

Reputatie 2
Kijk zo zijn onze Moderators nu, sturen een door allen met de hand geschreven verjaardagskaart. En trouwens dat niet alleen hé! Ook bij een aantal andere gelegenheden laten ze van zich horen!
Pet af (en daarna weer op natuurlijk).
Groet,
Ben :cool:
PS Beetje laat Andrew, maar als nog van mij gefeliciteerd!
Andrew Zeegers schreef:

was ik jarig en ik kreeg een heel leuk kaartje van de mensen van de SNS. Tido, Dennis... heel erg bedankt voor jullie leuke kaartje, het wordt zeer gewaardeerd!

Goedemorgen Andrew,

Erg leuk om te lezen dat het zo gewaardeerd wordt en uiteraard graag gedaan. Heb je een mooie verjaardag gehad?

Ps. Ik zie dat ik aan m'n handschrift moet werken. Groet, Tido aka Tibor ;)
hai Tibor,

op je vraag of ik een mooie verjaardag heb gehad kan ik antwoorden dat ik een experimentele verjaardag heb gehad. Ik heb n.l. mijn verjaardag online gevierd. Iedereen op Facebook uitgenodigd om een wijntje of biertje voor zichzelf in te schenken en dan deel te nemen aan een groeps-chat. Het is even wennen want groeps-chats op Facebook worden niet altijd goed gesnapt. Het dus een event aangemaakt vantevoren zdat menssen wisten hoelaat de groeps-chat zou plaatsvinden en mensen konden zich ervoor opgeven. Het was aardig maar ik denk dat Skype of Google Hangout leuker is omdat je dan elkaar kunt zien. Maar het was een aardig experiment en ben ervan overtuigd geraakt dat je op deze manier uitstekend kunt vergaderen vanuit huis, of feestjes bouwen e.d. ...

groet,

Andrew.
Andrew Zeegers schreef:

mijn verjaardag online gevierd. Iedereen op Facebook uitgenodigd om een wijntje of biertje voor zichzelf in te schenken en dan deel te nemen aan een groepschat
Andrew.

Wauw, dat is inderdaad een Birthday 2.0 :cool:. Ik snap dat het even wennen was, maar wel echt een leuk experiment. En het opruimen naderhand viel ook reuze mee denk ik...

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)