De vragenlijst, die je na een contact met sns krijgt, is complete onzin

Renteverlenging via de website lukte in mijn geval niet. Ik stuurde daarop een email met de vraag hoe dit op te lossen.
Vervolgens ontving ik een standaardemail, waarvan de tekst volledig gelijk was aan de verlengingsbrief, die ik ontvangen had. Ze hadden mijn email dus niet gelezen.
Toen ik daar een opmerking over maakte, kreeg ik een excuus email met het advies e.e.a. per post af te handelen. Op zich prima, maar dat wist ik al en was geen antwoord op mijn vraag.

Vervolgens ontving ik het verzoek mee te doen aan het tevredenheidsonderzoek. In de vragen daarin kon ik niet aangeven wat er werkelijk gebeurd was. Persoonlijk kan ik zo'n gebeurtenis wel relativeren, maar er is geen enkele manier om aan te geven dat het fout ging, maar dat dat niet het einde van de wereld is.
Open vragen zou dit verbeteren. Kwalitatief onderzoek iemand?
Frank

1 Reactie

Hoi Frank,

Goed dat je kritisch naar de vragenlijst kijkt. Als het goed is, dan kun je aan de vragenlijst opmerkingen toevoegen. Hierin kun je laten weten wat er misging of beter kon. Het is niet de bedoeling dat je mails ontvangt waar je niets aan hebt of waarmee je niet bent geholpen. Heb je inmiddels een antwoord op je vraag?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)