Vraag

Eindsaldo op rekeningoverzichten

Is het mogelijk om per 1 januari per rekening het eindsaldo in het rekeningoverzicht te vermelden ?
Nu moet ik een speciaal formulier invullen per bankrekening om dit te achterhalen, of -naar ik heb
begrepen- wachten tot na 1 februari als deze gegevens in mijn berichten komen te staan.

Dus graag gewoon in het rekeningoverzicht zelf als dat te doen is.

9 Reacties

Reputatie 2
Hartink schreef:

Is het mogelijk om per 1 januari per rekening het eindsaldo in het rekeningoverzicht te vermelden ?
Nu moet ik een speciaal formulier invullen per bankrekening om dit te achterhalen, of -naar ik heb
begrepen- wachten tot na 1 februari als deze gegevens in mijn berichten komen te staan.

Dus graag gewoon in het rekeningoverzicht zelf als dat te doen is.

Ik heb inmiddels mijn jaar afschriften opgehaald en daar staat keurig bovenin begin en eindsaldo.
Per rekening zoeken in totaal overzicht, datum opgeven (1-1-18 - 31-12-18) Download overzicht.
Is dat wat (beetje kort omschreven, indien niet duidelijk, laat het even weten)
Groet,
Ben :cool:
Ik snap niet welk overzicht je bedoeld. Is dat het Jaaroverzicht uit "Jaaroverzicht en Afschriften"? Die gaat bij mij maar tot 2017.
Of de gewone download met zip van een rekening over het hele jaar ?
Dat is een CSV bestand dat bij mij voor een bepaalde rekening begint op 05-01-2018 en eindigt op 25-12-2018.?? Moet ik daar dan gewoon het eerste bedrag nemen uit (Excel) kolom I en het laatste bedrag uit kolom I ? Tab-blad Afschriften onder het kopje Afschriften van "Jaaroverzicht en Afschriften" is leeg omdat ik geen papieren afschriften ontvang.
Reputatie 2
Het is nog goed mogelijk dat er met terugwerkende kracht nog rente bijschrijvingen komen, daarom is het officiële eind saldo pas later bekend.
Reputatie 2
Hartink schreef:

Ik snap niet welk overzicht je bedoeld. Is dat het Jaaroverzicht uit "Jaaroverzicht en Afschriften"? Die gaat bij mij maar tot 2017.
Of de gewone download met zip van een rekening over het hele jaar ?
Dat is een CSV bestand dat bij mij voor een bepaalde rekening begint op 05-01-2018 en eindigt op 25-12-2018.?? Moet ik daar dan gewoon het eerste bedrag nemen uit (Excel) kolom I en het laatste bedrag uit kolom I ? Tab-blad Afschriften onder het kopje Afschriften van "Jaaroverzicht en Afschriften" is leeg omdat ik geen papieren afschriften ontvang.

Ik had geen tijd / zin om heel veel werk te doen als je het (gedeeltelijk) al weet. Nu dus toch maar even stapsgewijs:
-Ga naar MijnSNS (inloggen)
-In het overzicht klik op de rekening waar je de data van wilt
-in het nieuwe venster staat ongeveer in het midden "zoek" "print", met daarvoor een klein venster met periode, kies daar voor "zoek in volledig archief"
-enige regels naar onderen staat "periode" (datum), vul daar (bijv.) 01-01-2018 en 31-12-2018 in
-klik nu enige regels naar boven, op "print/PDF"
Er wordt nu een jaarafschrift 2018 naar je computer gedownload. Hierin staat bovenaan begin en eind saldo (behoudens dus wat eRik19 schreef, komt bij mij (nog) niet voor).
Suc6.
Groet,
PS met een truukje kun je ook alleen het "kopje" (met dus de saldi) krijgen. Vul dan wat extra in in het zoekformulier wat (bijna) niet kan, bijv. gezocht bedrag tussen 0,68 en 0,69 bij geboekt
Goedemiddag Hartink, hoe BigBen het stapsgewijs omschrijft, klopt helemaal. Dank hiervoor. Het trucje kende ik ook nog niet :D Zo leren we allemaal weer wat. Kun je zo verder?
Reputatie 2
Tip voor Mods;
kunnen jullie niet een item maken en vastzetten (bovenaan) met "veel gestelde vragen en Tips" in bijv. het topic "Mijn SNS & SNS Mobiel Bankieren App"?
Hierin dan een aantal (bijv. max 20) van betreffende inhoud? (nu moeten wij (jullie mogelijk al wel een database met aantal antwoorden) steeds weer zoeken of het opnieuw omschrijven).
Ben benieuwt.
Groet,
Hartelijk dank voor de tips van o.a. BigBen.
Werkte feilloos. Had dit nog niet eerder gebruikt.
Reputatie 2
Hartink schreef:

Hartelijk dank voor de tips van o.a. BigBen.
Werkte feilloos. Had dit nog niet eerder gebruikt.

Mooi dat het werkte. Hiermee een beetje spelen, kan verrassende resultaten hebben. Zo draai ik bijv. aan het begin van het nieuwe jaar ook bepaalde overzichten uit aan wie ik betaald heb.
Groet,
BigBen schreef:

Tip voor Mods

Hoi @BigBen, bedankt voor je tip :)

Ik begrijp dat je graag snel de laatste of meest actuele berichten over dit onderwerp wilt lezen. Op de community kun je in het menu 'SNS Producten & Diensten' inderdaad onder 'Mijn SNS & SNS Mobiel bankieren app' alle berichten, opmerkingen, tips en vragen over dit onderwerp teruglezen. Voorlopig houden we vast aan deze indeling. Maar laat ik je enthousiasme niet afremmen, een goede plek voor 'Veelgestelde vragen' knoop ik zeker in mijn oren, goed dat je het zegt.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)