Franchisenemer in SNS Winkel

Vandaag ontving ik een mededeling van de SNS dat in de SNS winkel in mijn woonplaats de SNS medewerkers in "loondienst"
vervangen worden door een franchisenemer. Deze meneer houdt in april twee dagen in zijn agenda vrij om "onder het genot van een bakje koffie uw geldzaken door te nemen".
Deze manier van klantbenadering vind ik onbegrijpelijk. De Volksbank beschikt ook al over Regio Banken met franchisenemers , waarbij in elk geval chartaal geldtransacties mogelijk zijn en dagelijkse cliëntadvisering dagelijkse praktijk is. Ik zou het logisch vinden om de SNS Winkels onder te brengen bij de Regio Bank.
Ook vraag ik mij of de SNS Winkel-medewerkers met een vast dienstverband op een sociale begeleiding kunnen rekenen bij het zoeken naar een andere functie binnen de Volksbank.

1 Reactie

Hoi Axasjaak,

Het klopt dat Regiobank, net als SNS, onderdeel is van de Volksbank. Beide merken hebben een andere visie en doelgroep, daarom voegen we de winkels en kantoren niet samen. Als een SNS Winkel wordt overgenomen door een franchisenemer, dan bepaalt het personeel zelf of ze blijven werken in de winkel, een andere baan zoeken of op zoek gaan naar een andere functie bij SNS.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)