Vraag

Geen attendering meer

Reputatie 1
  • 1859 reacties
Sinds enige tijd ontvang ik geen mailberichten meer wanneer er een nieuwe post is geplaatst bij topics die ik wil volgen. Gaat er iets mis?

16 Reacties

Reputatie 2
Heb je al gekeken bij je forum instellingen: Klik op je foto (rechtsboven), kies Instellingen, tab Instellingen en kijk wat er aan/uit is.
Recent bedacht gmail.com spontaan om SNS berichten maar als spam te zien. Ik ben nu twee weken bezig om google te leren die berichten als niet-spam te zien...

Ik heb standaard het automatisch abonneren op berichten waarin ik deelneem uitstaan, dus ik moet dat sterretje aanklikken onder de initiële post.
Reputatie 1
Daar ligt het probleem niet. Alles staat aan, bovendien geldt dit ook voor de topics waar het sterretje is geactiveerd.
Omdat ik in de klantenraad zit en mij verplicht voel op de hoogte te zijn van wat hier leeft, volg ik alles.
Goedemiddag beste heren @Koos en @eRik19,

Jullie e-mail euvel is me niet onbekend, ook ik ontvang niet altijd een notificatie van het systeem. Niet handig als je een bepaald onderwerp met interesse volgt. Ik durf geen verbetering te beloven, maar even navragen hoe het zit kan geen kwaad hè? Ik laat het jullie weten.
Reputatie 1
Ik ontvang ook geen attendering voor reacties op de topics die ik zelf heb gestart.
Koos schreef:

Ik ontvang ook geen attendering voor reacties op de topics die ik zelf heb gestart.

Hallo @Koos,

Precies, ook dat fenomeen herken ik. Het valt allemaal onder 'e-mail notifications'. Ik ga het voor ons navragen. Fijne avond!
Reputatie 1
Krijg je ook geen mailtje op de eerste reactie na je eigen reactie? Ik meen dat dat de standaard is en dat daarna het stopt.
Blijft natuurlijk de eenvoudige optie "actief sinds laatste bezoek" onder de knop "menu" rechtsboven. Je krijgt dan alle berichten die je sinds je laatste bezoek nog niet hebt gezien / gelezen.
Groet,
Ben :cool:
Reputatie 1
Dank je, BigBen. Ik weet best hoe ik een en ander kan realiseren, maar dan moet ik eerst wel weten dat de eerste optie (de notificaties) het niet doet. Anders ga ik niet zoeken.
Bovendien, als er ergens iets fout gaat, zijn er mogelijk meer mensen die er last van hebben zonder het te weten.
Reputatie 2
Het lijkt erop dat Koos' vragen/opmerkingen ook op het forum worden genegeerd:

Zoekresultaten:

Topic:

Goedemorgen Erik,

Daar heb ik zelf ook last van in de moderatie-omgeving, dus ik leg dit bij Insided neer.
Reputatie 2
Kijk het werkt alleen met wat geduld:

Reputatie 1
Inderdaad, ik heb vanmiddag de achtergebleven mailtjes ontvangen. Het lijkt - voorlopig althans - opgelost !
Reputatie 1
Maar ze komen wel heel langzaam, en in volstrekt onlogische volgorde.
Reputatie 1
Ik heb nog niet de indruk dat "ze" ook met mijn geld zo omgaan....... :D
Groet,
Ben :cool:
Hallo @Koos, @BigBen en @eRik19,

Soms lijkt opgelost en dan ook weer niet. Ik heb nog geen uitbundig: Eureka! van InSided gehoord, dus nog even geduld alsjeblieft. Dank voor het begrip en fijne avond.
Reputatie 1
Dank voor je terugkoppeling. Ik wacht af. Nu het probleem bekend is zal ik er niet over struikelen.
Hoi allemaal,

Het probleem is verholpen. De server van InSided had problemen met het bijwerken van de tellers, maar dit opgelost door de capaciteit van de servers te vergroten :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)