SNS

Geld afgeschreven na onduidelijkheid geldautomaat

  • 11 augustus 2015
  • 1 Reactie
  • 8770 Keer bekeken

had vorige week een engelse tekst op een beeldscherm pinautomaat, niet te volgen.....kreeg geen geld eruit, wel afgeschreven van rekening.....lekker zeg, en via contactformulier kwam dit verhaal ook niet over, toen bellen.......duurde 5 minuten, geen gehoor....iemand ook zo'n ervaring???

erik

1 reactie

Badge +1
Goedenavond Erik,

Uiteraard had ik je liever met een positieve ervaring zien binnenkomen op de community, maar alsnog wil ik je welkom heten hier. Wat balen dat er geld is afgeschreven van je rekening. Heb je al een navraag ingediend via onze website? Mijn collega's onderzoeken de zaak dan verder. Laat je het ook weten als je er niet uitkomt?

Neem ook eens een kijkje in het topic 'Welkom op de community', zo word je een beetje wegwijs hier. Tot snel.

Reageer