SNS

Vraag

Geweigerde opdracht zelf kunnen verwijderen

• 3 september 2019
  • 2 Reacties
  • 4817 Keer bekeken

Vorige week werkte mobiel bankieren even niet, foutcode EB-1004. Ik heb 3 keer geprobeerd. Dus 3 keer EB-1004. Klantenservice gebeld, en die zei dat ik 3 uur moest wachten.
Toen heb ik op een andere manier betaald, want ik wilde direct een product bestellen, en bij een webwinkel kun je alleen iets bestellen als je ook betaald.
Ten gevolge van deze storing staan er nu 3 geweigerde opdrachten, zag ik toevallig gisteren, 4 dagen later.
Ik wilde die verwijderen, want het is niet de bedoeling dat die alsnog worden uitgevoerd.
Maar helaas kan ik die niet zelf verwijderen. Klantenservice ook niet. Klantenservice verzekerde mij, dat niet alsnog uitgevoerd worden en na 3 maanden worden verwijderd.

BESTE SNS,
IK WIL GEWEIGERDE OPDRACHTEN ZELF KUNNEN VERWIJDEREN.
GRAAG UW SYSTEEM HIEROP AANPASSEN.

Dank u, Wim van Bakel.

2 reacties

Reputatie 1
Goedemiddag Wim en welkom op onze community. Wat mijn collega's aangaven, dat klopt helemaal. Een geweigerde overboeking wordt niet opnieuw uitgevoerd en na 3 maanden verwijderd. Het is niet mogelijk om dit zelf te verwijderen en er zijn geen plannen om dit op korte termijn mogelijk te maken. Geen zorgen: de overboekingen worden niet opnieuw uitgevoerd, dat garandeer ik je.
Het stoort vele klanten al jaren dat "geweigerde overschrijvingen" 3 maanden in beeld blijft. Kijk maar eens naar bijv. volgende topic (SNS is dus niet alleen op korte termijn, maar ook niet op lange termijn, van plan dit te veranderen, helaas komt daar geen te begrijpen reden voor, de klant heeft echter wel een reden; het stoort hem nogal!)
Naar het topic
Groet,
Ben 😎

Reageer