SNS

Beantwoord

Heeft SNS een sleutelservice?

• 3 juni 2015
  • 7 Reacties
  • 1395 Keer bekeken

Hoi Tibor,

Ik heb een vraag mbt een service die bv Rabo of ING biedt, namelijk de zg sleutelservice. Via de website van Rabo of ING kan je een sleutelhanger met nummer aanvragen die je aan je sleutelbos hangt. Als je die verliest kan de vinder deze op de bus gooien richting bank. Deze neemt dan contact met je op....
Is dit ook iets voor SNS als service voor klanten of ziet men hier helemaal niets in?

Mvrgr,

BenR
icon

Beste antwoord door eRik19 4 juni 2015, 10:54

Hallo BenR,
Quote :
Ik heb een vraag mbt een service die bv Rabo of ING biedt, namelijk de zg sleutelservice. Via de website van Rabo of ING kan je een sleutelhanger met nummer aanvragen die je aan je sleutelbos hangt. Als je die verliest kan de vinder deze op de bus gooien richting bank. Deze neemt dan contact met je op....
Is dit ook iets voor SNS als service voor klanten of ziet men hier helemaal niets in?

Wil je even aangeven waar ik dit item kan vinden b.v. op de website van de ING ?
met vriendelijke groet ,
Axasjaak

Heren, dit item kun je nergens meer vinden op de site van ING. ING is gestopt met deze service. Wie nog zo'n hanger heeft (ik heb ze ook nog) mag verwachten dat je je sleutels op die manier terug krijgt, maar voor nieuwe klanten is het afgelopen met deze zaken en het registreren van alle bank-passen etc.

Je kunt beter een AH bonus kaart aan je sleutelbos hangen en deze registreren (je hoeft hem natuurlijk niet te gebruiken bij je aankopen, of af en toe maar). Werkt ook prima en je betaalt je niet blauw aan dat dure pakket van de ING.

Erik
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo BenR,
Quote :

Wil je even aangeven waar ik dit item kan vinden b.v. op de website van de ING ?
met vriendelijke groet ,
Axasjaak
Hallo BenR,
Quote :

met vriendelijke groet ,
Axasjaak

Heren, dit item kun je nergens meer vinden op de site van ING. ING is gestopt met deze service. Wie nog zo'n hanger heeft (ik heb ze ook nog) mag verwachten dat je je sleutels op die manier terug krijgt, maar voor nieuwe klanten is het afgelopen met deze zaken en het registreren van alle bank-passen etc.

Je kunt beter een AH bonus kaart aan je sleutelbos hangen en deze registreren (je hoeft hem natuurlijk niet te gebruiken bij je aankopen, of af en toe maar). Werkt ook prima en je betaalt je niet blauw aan dat dure pakket van de ING.

Erik
Klopt wat eRik zegt. Ik heb. Ook nog zo'n sleutelhanger maar zit niet meer bij ING. Rabo heeft het overigens nog wel en daar heet het Rabo Interhelp incl sleutelhanger en registratie van passen e.d.
eRik19,
Quote :
en je betaalt je niet blauw aan dat dure pakket van de ING.

Welk dure pakket bedoel je ?
Het Oranje pakket met twee ING betaalpassen is per kwartaal minder duur als dat van de SNS. Het verschil is klein , maar toch...
Hoi leden,

SNS heeft inderdaad geen sleutelservice en we gaan dit ook (op korte termijn) niet aanbieden. Voor het gemak heb ik de reacties in een nieuw topic geplaatst.
Ik had dit bij de rabo ook, maar het hoort natuurlijk niet bij het takenpakket van een bank.
Genoeg alternatieven:

http://www.lstfnd.nl/ (gratis, in opstartfase)
http://www.return-key.com/ (6,95)

Bedrijven die dit aanbieden werken veelal via http://www.dbf.nl/home/solutions/retourservice.html
eRik19,
Quote :
en je betaalt je niet blauw aan dat dure pakket van de ING.

Welk dure pakket bedoel je ?
Het Oranje pakket met twee ING betaalpassen is per kwartaal minder duur als dat van de SNS. Het verschil is klein , maar toch...

Axasjaak,
Je hebt gelijk, ING is niet duur. Vaak worden de verschillen in kosten vanuit een heel andere hoek bekeken.
En dan kan je natuurlijk allerlei franje erbij halen.
Simpel gezegd een ING Oranjepakket met één pas is € 4,10 per kwartaal, met twee passen € 6,97. Een SNS betaalpakket is altijd met twee passen en kost € 7,50 per kwartaal.
SNS is dus € 0,53 per kwartaal duurder. SNS geeft echter rente op de betaalrekening. En door deze rente ben je dan vaak goedkoper uit.
Dus puur om de kosten van het betaalpakket kun je beter bij ING blijven.
Wel zijn er nog andere verschillen.

Alles is dus in de marge en eigenlijk niet relevant.

Groet,
Carel

Reageer