Beantwoord

Hoe kan ik contact opnemen via de app?

Ik zou graag het contact met de klantenservice via WhatsApp willen hebben, want dat vindt ik makkelijk. Maar dat is niet mogelijk als de klantenservice mij niet toevoegt aan hun contactenbestand. Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Wouter 24 maart 2017, 17:06

Hoi Perpetiel,

Welkom op de community.

Leuk dat je ons via de app wil spreken. Als je ons een bericht stuurt op WhatsApp, dan krijg je een antwoord. We hoeven je daarvoor niet toe te voegen. Het telefoonnummer is: 06 13 19 22 66. Als je het nummer opslaat, dan kun je een bericht versturen.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.

Bekijk origineel

3 Reacties

Hoi Perpetiel,

Welkom op de community.

Leuk dat je ons via de app wil spreken. Als je ons een bericht stuurt op WhatsApp, dan krijg je een antwoord. We hoeven je daarvoor niet toe te voegen. Het telefoonnummer is: 06 13 19 22 66. Als je het nummer opslaat, dan kun je een bericht versturen.

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Ok, begrepen en bedankt bij deze.
Fijn om te lezen. Tot snel op WhatsApp.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)