SNS

Vraag

Hoe vraag ik een bankverklaring aan in een andere taal? (Frans)

• 11 oktober 2019
  • 2 Reacties
  • 22267 Keer bekeken

Ik heb een bankverklaring nodig in het frans voor een instantie.

Ik heb een kant en klaar formulier ontvangen wat de SNS BANK zo kan invullen, wat al in het nederlands en frans staat geschreven maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand die mij kan helpen.
Het is een verklaring dat ik rekeninghouder ben.
Voor mijn man was het mij de Rabobank binnen 5 minuten geregeld.

Wie kan mij helpen.

2 reacties

Reputatie 3
Goedemorgen @Sabinel, het is ook wel typisch Frans dat het alleen in hun taal mag worden aangeleverd. Als je bij SNS een bankverklaring aanvraagt, is deze standaard in het Engels en op verzoek kan 'ie in het Nederlands. Je geeft aan dat je al een formulier hebt ontvangen. Als een bankstempel op dit document voldoende is, dan stuur je de brief naar: SC KBS Betalingsverkeer, Postbus 10021, 3505 AA te Utrecht. Binnen 5 werkdagen sturen we 'm terug.
Badge +1
Ik zie twee opties voor je:
  1. Ga bij een SNS winkel langs met ID en pinpas zodat je kunt aantonen wie je bent.
  2. Stuur een kopie van het formulier op naar de klantenservice (met kopie ID om aan te tonen dat jij dat aanvraagt) en dan moet het ook niet moeilijk zijn.
Maar dit is geen officieel antwoord van de SNS.

Misschien is wel goed om ook te vertellen tegen welke 'muren' en 'kastjes' je bent aangelopen, kunnen anderen ook van leren.

Succes.

Reageer