SNS

Vraag

Inloggen met een QR-code

• 11 februari 2019
  • 2 Reacties
  • 772 Keer bekeken

Is het niet mogelijk om in teloggen door een qrcode te scannen met je app , makkelijk en snel.
Of door je gebruikersnaam in te vullen en dan een qr code te scannen..
Of als je je wachtwoord vergeten bend een qrcode te scannen om zo je wachtwoord te resetten.

2 reacties

Is het niet mogelijk om in teloggen door een qrcode te scannen met je app , makkelijk en snel.
Of door je gebruikersnaam in te vullen en dan een qr code te scannen..
Of als je je wachtwoord vergeten bend een qrcode te scannen om zo je wachtwoord te resetten.

Hallo Jokoail,
welkom terug in ons midden. Je vorige berichten waren van een hele tijd geleden.
Jou 3 bijdrages nu lezende, denk ik; je kunt (in ons geval als SNS) wel voldoen aan bepaalde "normen" (drempelvrij bijv.), maar dat wil dus niet zeggen dat er geen klanten zijn die met "problemen" (ongemakken, iets niet kunnen) blijven zitten.

Je bericht van 2jr geleden "zou worden onderzocht" en dat is tevens het laatste wat de SNS van zich liet horen. Jammer en het zou niet zo moeten.

@Mods (SNS) ik stel voor een speciaal topic te maken voor klanten die op een of andere manier hinder ondervinden bij het gebruik maken van welke dienst dan ook van de SNS.
Ten eerste kunnen deze klanten zich op 1 punt melden en hun "probleem" aandragen en
ten tweede kan men "samen sterk" kans geven om het voor mensen met een beperking / hindernis (of wat dan ook) mogelijk te maken samen iets onder de aandacht te brengen.
Bovendien kunnen andere klanten kennis nemen van en meepraten over deze zaken.
Tenslotte kan een ieder van ons op zeer korte termijn iets overkomen, waardoor wijzelf ook ineens iets niet of slecht nog kunnen.
Groet,
Ben 🆒
Ps Eigenlijk ben ik er voorstander van in dit soort gevallen een hogere prioriteit aan de dag te leggen om deze klanten zo mogelijk snel te helpen. Ik heb de indruk dat veelal hier iets wordt gedaan (ik kan dit niet overzien bij de SNS) als het kan worden "mee genomen" in het kader van andere aanpassingen.
Ps2 Bijv. Topic "Handicap" onder "slim meedenken" of onder "SNS Producten en Diensten"?
Reputatie 1
Goedenavond @jokoai en welkom terug op de community. Met plezier heb ik je voorstellen gelezen, ze zijn zéker interessant, maar (nog) niet mogelijk. Wél kun je, als je toestel dit toelaat, eenvoudig inloggen met je vingerafdruk in de mobiele app. Fijn dat je op deze manier meedenkt en weer actief bent. Fijne avond!

Reageer