SNS

Vraag

Kan ik pinnen in Engeland en Schotland?

• 29 december 2018
  • 5 Reacties
  • 6232 Keer bekeken

op donderdag 27 december heb ik nog gewoon met mijn betaalpas kunnen pinnen in een supermarkt en op vrijdag 28 december kunnen betalen bij een benzinestation vandaag wilde ik weer pinnen zowel bij een andere supermarkt als bij een geldautomaat en vandaag niet gelukt weet iemand hoe dit kan. Vorig jaar geen problemen ervaren .Ik heb niet de verkeerde pincode ingetoets want dan zou mijn pasje weg zijn. Weet iemand hoe dit kan

5 reacties

Misschien dat de pinautomaat het pasje niet ondersteund..misschien moet je even een andere pinautomaat proberen.
Reputatie 2
Goedemorgen Esenadgio, kun je inmiddels weer pinnen na de tip van Sjaakie93? Vaak worden bedragen in het buitenland binnen 3 werkdagen van je rekening afgeschreven en staan tot die tijd gereserveerd op je rekening. Hierdoor kan je saldo meer lijken dan je daadwerkelijk hebt en lukt pinnen niet. Als dit niet het geval is, ben ik benieuwd welke melding je krijgt als je pint en of het wel lukt bij andere betaal- en geldautomaten.
Vreemd: doorgaans wordt er onmiddellijk afgeschreven, ook als de transactie niet direct in zijn geheel wordt uitgevoerd.
Reputatie 2
@Koos Als je pint in een land waar met een andere valuta wordt betaald (bijvoorbeeld Engeland), dan reserveren we het bedrag. Het bedrag wordt na gemiddeld 3 werkdagen verwerkt. Als je pint in een euroland, dan verwerken we het direct.
Dank voor je uitleg, Sanne.

Reageer