Beantwoord

Mag ik de antwoorden klanttevredenheidsonderzoek(en) ontvangen?

Ik zou het op prijs stellen als het door de ITC folks mogelijk wordt gemaakt om de vragen en de antwoorden die ik in een KTO geef, ook als klant op papier en in .pfd formaat af te drukken zijn. Bij voorbaat dank voor zeker mogelijk toe te passen aanpassing ;-)
Mathieu
icon

Beste antwoord door Dennis 6 februari 2017, 09:40

mkogels schreef:

Ik zou het op prijs stellen als het door de ITC folks mogelijk wordt gemaakt om de vragen en de antwoorden die ik in een KTO geef, ook als klant op papier en in .pfd formaat af te drukken zijn. Bij voorbaat dank voor zeker mogelijk toe te passen aanpassing ;-)
Mathieu

Hoi Mathieu,

We vinden het een goede suggestie. Op dit moment bestaat deze mogelijkheid niet. We werken aan een nieuw KTO, waarin we jouw suggestie meenemen. Wil je nu je antwoorden zien? Dan kun je een schermprint maken.

Sjaakie93 schreef:

Hallo Dennis..ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik denk dat het tijd wordt om dit misschien eens uit te zoeken. Dit hebben meerdere mensen al eens aangekaart (waaronder ook BigBen geloof ik). Die andere topics slaan momenteel echt werkelijk (vaak) nergens op en gaan jaren terug..

Logisch dat je je stoort aan niet-relevante topics. Dit is inderdaad vaker ter sprake gekomen en we hebben dit al meerdere keren bij InSided aangegeven. Het staat bij hen op de wensenlijst, maar er is nog geen datum bekend wanneer ze dit oppakken.

Bekijk origineel

5 Reacties

Hoi Mathieu,

Welkom op de community. Goed dat je meteen een topic aanmaakt met een interessante vraag. Dit vraag ik voor je na bij de personen die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van het klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Zodra ik meer weet, kom ik erop terug. Nu ben ik wel benieuwd: ben je tevreden over het contact met de klantenservice?

Om wegwijs te worden lees je het topic Welkom op de community door. In de Koffiekamer kom je meer te weten over andere leden en stel je jezelf voor.
Reputatie 1
Waarom staat hieronder bij "gerelateerde onderwerpen" een topic over een chatsessie, waarin de laatste reactie 5 jaar oud is?
Ik wil best wat moeite doen om de actualiteit bij te houden, maar zo wordt het niet makkelijk gemaakt.
Dat weet ik niet, Koos. Misschien staan er overeenkomstige zoektermen in, al zie ik ze zo snel niet.
Dennis schreef:

Dat weet ik niet, Koos. Misschien staan er overeenkomstige zoektermen in, al zie ik ze zo snel niet.

Hallo Dennis..ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik denk dat het tijd wordt om dit misschien eens uit te zoeken. Dit hebben meerdere mensen al eens aangekaart (waaronder ook BigBen geloof ik). Die andere topics slaan momenteel echt werkelijk (vaak) nergens op en gaan jaren terug..
mkogels schreef:

Mathieu

Hoi Mathieu,

We vinden het een goede suggestie. Op dit moment bestaat deze mogelijkheid niet. We werken aan een nieuw KTO, waarin we jouw suggestie meenemen. Wil je nu je antwoorden zien? Dan kun je een schermprint maken.

Sjaakie93 schreef:

Logisch dat je je stoort aan niet-relevante topics. Dit is inderdaad vaker ter sprake gekomen en we hebben dit al meerdere keren bij InSided aangegeven. Het staat bij hen op de wensenlijst, maar er is nog geen datum bekend wanneer ze dit oppakken.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)