SNS

Mijn rekening is geblokkeerd. En nu?

• 1 juli 2019
  • 33 Reacties
  • 31543 Keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 3

Hoi @Koos dank voor je reactie, maar ik ben het niet met je eens. Ik denk dat het juist goed is om een klacht in te dienen als je (waar dan ook) niet tevreden over bent. In dit geval doel ik er vooral op dat we de klant op een juiste manier te woord willen staan. Als hij/zij het gevoel heeft dat dat niet is gebeurd, dan is een klacht een uiting van onvrede waar we wat mee kunnen doen ter verbetering. Los van de oplossing van het probleem. Dit ligt bij de afdeling zoals ik het lees en zij zijn echt degene die dit voor de klant kunnen oplossen.

Dat begrijp ik, maar dat is lange-termijn werk.

Mijn opmerking betreft de oplossing van het praktische probleem, en dat lijkt hier ultrakorte termijn. Daar helpt een klachtenprocedure niet zo snel bij.

Reputatie 3

Goedemorgen @Koos fijn dat je hierover meedenkt. De klant heeft al contact met de afdeling die hierover gaat. Zij zijn echt de enige die dit samen met de klant kunnen oplossen. De klachtenprocedure staat daar los van, maar op deze manier krijgen we wel de signalen zoals de klant ze ervaren heeft qua serviceverlening.

Ja sns de afdeling stuurde mij mailtje met als u leef geld in de vorm van inkomen wilt opnemen kunt u een mailtje sturen de rekening was geblokkeerd dus er kon geen leefgeld opkomen nu kan ik weer wachten op mijn geld

Ik zit nu heel erg in de problemen omdat ik mijn betalingsregeling en rekeningen niet kan betalen heb de instanties daarover gebeld en het uitgelegd maar kan geen uitstel krijgen omdat ik dat al heb gehad hiervoor sns heeft 4 beloften toch maak ze dan ook waar ben echt heel boos op die afdeling wordt niet geholpen en laten me maar gewoon hier zitten ben laatst verhuist naar Limburg dat zou fijn. Als ik hoe riemand had maar heb hier niks dan wilje iets oplossen en naar oplossen zoeken maar wat doen jullie de klanten nog meer problemen bezorgen iedere keer hetzelfde ben helemaal klaar mee mooie praatjes van jullie zijn niks waard

Mvg 

Reputatie 1

Gelukkig nemen we klachten heel serieus, @Koos. Soms moet er iets uitgezocht worden en duurt het langer om samen met de betreffende klant tot een oplossing te komen. Natuurlijk is de insteek om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Klachten helpen ons met het verbeteren van onze dienstverlening.

@Sanne-K SNS, @Geesje SNS 

Ik heb geprobeerd het klachtenformulier in te vullen, maar na stap 1 blijft het steken. Drie pogingen gedaan.

Storing?

Reputatie 3

Goedemiddag @Koos, is het inmiddels gelukt? Het kan helpen om een andere browser te proberen als het formulier blijft vastlopen. Als je er via de website niet uitkomt, kun je ons uiteraard ook bellen.

Tot gisteren Firefox en Brave geprobeerd. Zal nog even verder kijken.

Reageer