SNS

Misschien een idee om bij SNS Winkels ook een pinautomaat te plaatsen?

• 8 november 2013
  • 1 Reactie
  • 7225 Keer bekeken

Misschien een idee om bij de snswinkels ook een pinautomaat te plaatsen omdat ik een kleine plaats woon waar wel een hema staat maar er maar één pinautomaat staat maar mocht die een keer defect zijn en je al een keer bij gastbank heb gepind dan kan je nergens meer terecht en je hebt dringend contant geld nodig wat dan?
En kom dan niet aan ga dan bij de supermarkt geld bij pinnen bij en rolletje drop of zo dan moet je extra geld uitgeven om geld te pinnen.

1 reactie

Beste Gertjankoops,

Allereerst sorry voor de late reactie. Bedankt voor je vraag en welkom op de community.

Ik kan me voorstellen dat je altijd wilt kunnen pinnen. Mocht de geldautomaat bij jouw HEMA kapot zijn, dan kun je bij een 'vreemde' geldautomaat tot maximaal € 1.000 opnemen. Bij geldautomaten van andere banken, kun je meerdere keren pinnen om een groter bedrag op te nemen.

Je kunt inderdaad geen geld opnemen bij een SNS Winkel. We hebben de afgelopen jaren flink wat SNS Geldautomaten bijgeplaatst. Zo kun je overal in Nederland geld opnemen.

Ik hoop dat je met dit antwoord uit de voeten kunt. Heb je verder nog vragen of ideeën? We horen het graag.

Nieuw? Lees dit eerst!
In dit handige topic vind je handige tips en achtergrondinformatie over het gebruik van deze community.

Reageer