SNS

Nieuwe SNS winkel in Lelystad

• 20 maart 2015
  • 7 Reacties
  • 1598 Keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
De SNS winkel in Lelystad is verhuisd. Daarvan had ik een keurig verhuisbericht ontvangen.

Vandaag was ik even in de stad en toevallig was het de eerste dag dat ze open waren dus ben even gaan kijken. Het zag er allemaal erg netjes en fris uit. De balie stond wat verder achterin het pand, wat me een verbetering lijkt.

Wat me echter vooral opviel was dat er links drie spreekkamers waren gecreeerd. Hier kunnen (hypotheek)adviseurs dus met klanten spreken. Blijkbaar waren op de oude locatie ook spreekkamers, echter was me dat niet opgevallen omdat die zeg maar "achterin" waren. Natuurlijk weet ik dat adviseurs ook op afspraak bij je thuis komen, maar deze mogelijkheid om in een winkel een gesprek te kunnen hebben met een adviseur lijkt me voor veel mensen ook prettig. Ik weet niet of het terecht was, maar dat miste ik dus een beetje, geen idee of dit ook op meer locaties is ;)

Waar de oude locatie ook ernaast een geldautomaat had, geldt dat niet voor de nieuwe locatie. Echter is op 10 meter afstand een automaat van een andere bank.

Ik heb nog een praatje gemaakt met een aardige mijnheer, natuurlijk ook verteld dat ik extra nieuwsgierig was omdat ik ook in de klantenraad zat. Omdat SNS Lelystad vaak leuke acties/posts op hun Facebook pagina plaatst, was ik er van uit gegaan dat vestiging Lelystad een franchise was. Dit bleek echter niet zo te zijn, Lelystad is gewoon een branch van SNS zelf.

Zoals gezegd vind ik SNS Lelystad vaak creatief op hun Facebook pagina en zie ook vaak positieve reacties. Is dat iets wat meer lokale SNS vestigingen doen, hebben jullie daar ervaring mee?

7 reacties

Hoi Sanne,
Leuk je verslag te lezen.
Ik had geen idee ervan dat lokale SNS winkels op Facebook aanwezig zijn. Ik zal ze eens zoeken waar ik zo af en toe in de buurt ben en doe verslag.
Groet,
Ben 🆒
Ha Sanne,

In Alphen aan den Rijn ook een vestiging met spreekcabines, heerlijke koffie en fijne mensen die proberen alles meteen voor je te regelen. Vanaf het eerste contact uitermate plezierig. EN je kunt ze ook direct bellen. Ook hier geen geldautomaat maar 1 bank met kas zit op kijkafstand zo dichtbij en pinautomaten van de andere banken zijn ook op kijkafstand, dus je hoeft de Hema niet in. Ook eigen pagina op FB met leuke foto's.
En van hun krijg ik altijd een kaartje op mijn verjaardag. Voordeel van de wat kleinere ondernemingen, person to person contact, service, heel vaak een beter technisch product en in ieder geval en veel goedkoper product.
Tref je bij KPN/Nuon/ING/Rabo en ga zo maar door absoluut niet aan.

gr. C
Facebook Emmen;
zo´n ruim 20 bijdrages sinds begin 2015. Mooi actief dus. vnl "SNS reclame" via "persoonlijke" benadering. Ook enige verwijzingen naar uitleg bij bepaalde producten, zeker zinvol lijkt mij.
Ook foto van medewerkers en vacaturemelding.
Zag geen afwijkende aanbiedingen.
Zou dus "meer" kunnen.
Ga "winkel" nog eens bezoeken (2jr niet geweest).
Groet,
Ben 🆒
Wat een leuke reacties, daar mogen SNS Winkel Lelystad, Alphen aan den Rijn, maar ook Emmen trots op zijn 😃.

@Ben, we zien jouw verslag wel tegemoet toch?
Reputatie 3
Badge +1
Haha, SNS Lelystad leest hier blijkbaar mee of heeft 'n seintje van de mods gehad; ik ontving vandaag een bedankje voor de positieve review :)

Graag gedaan hoor, keep up the good work 🙂
Badge +1
Haha, SNS Lelystad leest hier blijkbaar mee of heeft 'n seintje van de mods gehad; ik ontving vandaag een bedankje voor de positieve review :)

Graag gedaan hoor, keep up the good work :)

Leuk Sanne 🙂
Sanne, wat je al niet moet doen voor een bosje.
Ik vind het trouwens wel leuk dat jullie zo maar een SNS-winkel in lopen. Ik doe dat hier in Eanske dus eigenlijk nooit. Misschien dat ik dat ook eens moet doen. gewoon een praatje maken en een bakje doen. Wie weet komt het er nog eens van. Keep up the good work.:D .

Reageer