Op welke manier heb je het liefst contact met SNS Bank?

Toon eerste bericht

35 Reacties

Reputatie 2

Hi Ben, bedankt voor het meedenken. We hebben de nummers voor je verwijderd.

Thanks

Yes, link nu maar even opgeslagen. Ik heb niet altijd zoveel zin veel tijd te investeren in het zoeken, vandaar dat ik bij mijn eigen bijdrage bleef steken. Ik zal nog es wat meer standaard antwoorden opslaan! :)
Groet,
Ben :cool:
PS Vragers hebben schijnbaar vaak helemaal geen zin tijd te investeren. Zoekoptie toch maar regelmatig onder de aandacht brengen.
Zeer gachte medewerkers van de SNS BANK.
Als ik telefonie"s kontak krijgt met een van u medewerkers.
Dan ben ik zeer te vreden.
Aleen vind ik het raar als ik met mijn vaste telefoon belt.
Tot ik dan toch nog zoveel geld voor moet betalen.
En voor de rest ben ik zeer te vreden over de SNS BANK.
Hoogachtend Mevrouw F.van Leeuwen.
Beste Fia,

Bedankt voor je bijdrage en welkom op de community. Leuk dat je direct een opmerking plaatst. Je had deze geplaatst in het 'Nieuw? Lees dit eerst'-topic, maar je feedback past beter in dit topic, dus heb ik deze even voor je verplaatst :).

Het is fijn dat je zo tevreden bent over het contact met onze klantenservice en onze bank in het algemeen.

Betreft de kosten voor het bellen naar onze klantenservice. Deze kosten hebben we steeds meer weten te verlagen, maar er blijven natuurlijk kosten die gedekt moeten worden.

De actuele kosten voor het bellen naar de klantenservice kost je 2,76 cent (geen euro, maar cent) per minuut, met een starttarief van 9,4 cent.
Daarnaast betaal je de kosten die je telefoonaanbieder rekent voor het gebruik van je telefoon. 80% van de telefoontjes beantwoorden we binnen een minuut.

Een gemiddeld gesprek met een medewerker van onze klantenservice duurt iets korter dan 6 minuten.
- 6 minuten x 2,76 cent per minuut = 16,56 cent
- starttarief à 9,4 cent

Iets meer dan een kwartje dus ;-)

Je kunt tegenwoordig via verschillende kanalen (telefoon, internet, e-mail, kantoor, adviseur) contact hebben met de bank.Op welke wijze zou jij bij voorkeur contact willen hebben met SNS Bank?

persoonlijk

Je kunt tegenwoordig via verschillende kanalen (telefoon, internet, e-mail, kantoor, adviseur) contact hebben met de bank.Op welke wijze zou jij bij voorkeur contact willen hebben met SNS Bank?

persoonlijk

Beste Jan,

Allereerst welkom op SNS Community :).

Je geeft aan dat je voorkeur uitgaat naar persoonlijk contact.  Zoals je wellicht weet, vind je via onze website de locatie en openingstijden van de SNS Winkels. Hier ben je altijd welkom om binnen te lopen. Ook een afspraak met een financieel- of hypotheekadviseur maken we graag voor je als je hier behoefte aan hebt.

Laat het ons weten als je nog vragen hebt over het gebruik van de community of als we nog iets anders kunnen betekenen. Had je ook het topic 'Nieuw? Lees dit eerst'  al gezien? Tot snel!
ik vind het chatten, wat steeds bij meer organisaties kan, heel handig. Even gauw een klein vraagje vaak ook op 'vreemde' tijden.
Reputatie 2
jr777 schreef:

ik vind het chatten, wat steeds bij meer organisaties kan, heel handig. Even gauw een klein vraagje vaak ook op 'vreemde' tijden.

-

Groet,
Ben :cool:
Ps Een "kostbaar" bezit!
jr777 schreef:

Dan heb jij vast al wel eens onze WhatApp service uitgeprobeerd, Jr777 ;).
Goede avond allemaal
Ik persoonlijk vind het fijn om via whatsap contact te hebben als ik érgens mee zit ,en dat doe ik regelmatig en problemen opgelost
En meestal binnen 1 uur al bericht via de ap dus toppie SNS
Hoi kayo4,

Wat een leuk compliment. Volgens mij hebben we van de week nog contact gehad met je via WhatsApp, of niet?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)