SNS

Beantwoord

Opheffen internetspaarrekening

• 21 december 2014
  • 3 Reacties
  • 959 Keer bekeken

L.S.
Omdat ik de proef op de som wilde nemen met m'n zorgverzekeing, heb ik een aantal jaren geleden een internetspaarrekening geopend. Dat kon gewoon online! En zo hoort dat ook bij een bank die heel veel doet via / middels het internet.
Nu gebruik ik die spaarrekening al een poos niet meer, en wilde 'm dus (online) gaan opheffen. Doch nergens zie ik daartoe de mogelijkheid. Is die er überhaupt?
Of moet ik hioervoor naar een SNS-winkel of -kantoor?

Graag uw advies, waarvoor bij voorbaat mijn dank!

M.vr.gr.
Jan
icon

Beste antwoord door BigBen 21 december 2014, 18:56

L.S.
Omdat ik de proef op de som wilde nemen met m'n zorgverzekeing, heb ik een aantal jaren geleden een internetspaarrekening geopend. Dat kon gewoon online! En zo hoort dat ook bij een bank die heel veel doet via / middels het internet.
Nu gebruik ik die spaarrekening al een poos niet meer, en wilde 'm dus (online) gaan opheffen. Doch nergens zie ik daartoe de mogelijkheid. Is die er überhaupt?

M.vr.gr.
Jan

Hoi Jan, welkom in de community.
Op deze pagina staat waarschijnlijk wat je wilt weten.
Groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

3 reacties

L.S.

M.vr.gr.
Jan

Hoi Jan, welkom in de community.
Op deze pagina staat waarschijnlijk wat je wilt weten.
Groet,
Ben 🆒
Hi Ben,

Inderdaad! Gelukt!!
Mijn dank!!

Groet,
Jan
Hoi Whitesnake,

Allereerst welkom op SNS Community. :)

Fijn om te lezen dat Ben je al heeft geholpen.

Om een beetje wegwijs te worden, is het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, kun je dat doen in de Koffiekamer.

Reageer