SNS Chat is live


  • Community Manager
  • 674 reacties
We hebben het eerder al aangekondigd en nu is het zover: Vanaf vandaag kunnen klanten chatten met SNS.

In de chat kunnen onze klanten direct tekstberichten heen en weer sturen met onze klantenservicemedewerkers, waardoor ze meteen worden geholpen.
We starten beperkt met het aanbieden van Chat, zodat we feedback kunnen ophalen en zo de dienstverlening kunnen verbeteren en uitbreiden.
Op werkdagen tussen 9 en 17 uur kan de chat aan je worden aangeboden als er medewerkers voor Chat beschikbaar zijn. We starten op de desktop-variant van snsbank.nl, in het particuliere gedeelte, vóór de log-in. De chat tonen we voorlopig op de formulieren ‘Aanvragen SNS Betalen’, ‘Rekening opheffen’ en op de contactpagina.
In de toekomst is het de bedoeling de Chat op meer plaatsen aan te bieden.

We zijn benieuwd naar wat jullie van de Chat vinden

5 Reacties

Ik zie geen chaticoon...
Hoi Koos10,

Het chaticoon is op de genoemde pagina's alleen zichtbaar als er medewerkers beschikbaar zijn. Probeer je het nog een keer en laat je weten wat je van het contact vindt?
OK, dank je wel
Reputatie 3
Kun je ook zien wie er achter de chat zit? B.v. "Chat met Tineke". Wel zo leuk om de SNS een gezicht te geven.
Je 'ziet' met wie je chat, eRik19. De naam van de medewerker staat in beeld maar er staat geen foto bij.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)