Vraag

SNS Klantenservice - Hulp in het weekend

• Ela
  • Aan het opstarten
  • 0 reacties
Proszę o pomoc. Jak z konta bankowego sns oszczędności przelać na konto głównie. Krok po kroku

18 Reacties

Hello Ela, welcome to the community :)

Sorry, we don't speak Polish. if you want to be helped over the weekend, call our customer service to ask your question. The phone number is: 030 - 633 30 00
On working days from 8 am to 9 pm and on saturday from 9 am to 5 pm.
Sorry, maar ligt dat nou aan mij? Ik vind het vreemd, dat iemand een bericht stuurt in de Poolse taal, met kennelijke de rare gedachte, dat iedereen hier het Pools machtig is.. Als ik in het buitenland zou wonen en daar een bankrekening heb, vind ik het niet vanzelfsprekend, dat men daar Nederlands spreekt/schrijft. Overigens luidt de vraag hoe je stap voor stap een spaarrekening overzet naar een bankrekening. Of hoe je geld overmaakt van een spaarrekening naar een bankrekening.
Google translate is natuurlijk maar een rommelige vertaler, maar kan wel een idee geven wat Ela zou willen.

De originele vraag: Proszę o pomoc.Jak z konta bankowego sns oszczędności przelać na konto głównie.Krok po kroku

Vertaalt in:Gelieve te helpen. Net als bij overschrijving sns spaarrekening voornamelijk. Stapsgewijs

@ghm45
Op zich vind ik het ook wel fascinerend dat mensen verwachten dat SNS wel een paar Poolse linguïsten in het team heeft zitten die de communicatie direct oppakken. Dat niet eerst een neutral ground wordt gezocht, al was het maar Duits, vind ik hierbij ook wel opmerkelijk.

Maar misschien was er een urgente reden voor de vraag, en had de vrouw in kwestie geen tijd voor gevoeligheden als de vertaling. Of heeft ze gewoon heel weinig kennis va buitenlandse talen. Dat het voor ons normaal is om naar een andere taal te schakelen, maakt dat voor de meeste Europeanen nog steeds geen normale zaak.
Omdat ik geen Pools spreek heb ik ook even Google translate gebruikt en ik begreep dat @Ela hulp nodig had. Welke vraag mensen ook hebben, in het weekend is even bellen met de SNS Klantenservice vaak lekker snel en handig. In het weekend werken de moderators niet, maar we doen ons best om mensen te helpen :) dobrze
Reputatie 2
Evelyn SNS schreef:

In het weekend werken de moderators niet

Dat is nieuw voor mij, voor zover ik mij herinner waren er zaterdags tot 15.00u (?) Mods aanwezig!
Is dit veranderd? En de andere tijden?
En hoe staat het met de zoektocht naar een nieuwe Communitymanager? Er waren gesprekken, was volgens mij het laatste bericht.
Groet,
Ben :cool:
Beste @BigBen,

Geen nieuws hoor, er zijn inderdaad op zaterdag medewerkers aanwezig om vragen van klanten te beantwoorden. De meeste vragen op de community neem ik voor mijn rekening, daarom is het mogelijk dat sommige topics na het weekend worden opgepakt. Vanzelfsprekend houd ik goed in de gaten of mensen direct hulp nodig hebben, vandaar mijn verwijzing in het Engels naar SNS Klantenservice zodat @Ela haar vraag kon stellen. De vacature voor een nieuwe collega staat nog open, zodra we een nieuwe aanwinst hebben laten we dit weten op de community.
Reputatie 1
Grappig dat je naar Engels switcht. Ik zou Duits hebben gekozen.
Maar Swahili mag ook wel, wat mij betreft.
Reputatie 2
@Koos, lakini watu wengi hawajui Kiswahili!
Reputatie 1
Ik hoop dat Ela het begrijpt.
Reputatie 2
eRik19 schreef:

@Koos, lakini watu wengi hawajui Kiswahili!

Graag zonder melk en suiker!
Groet,
Ben:cool:
Ik denk dat de SNS winkels ook een goed alternatief zijn voor mensen die het Nederlands niet voldoende machtig zijn. Dan kan je met handen en voeten werk heel ver komen. Hier in het dorp is ie op zaterdag ook open in elk geval.
BigBen schreef:

Evelyn SNS schreef:

In het weekend werken de moderators niet

Dat is nieuw voor mij, voor zover ik mij herinner waren er zaterdags tot 15.00u (?) Mods aanwezig!
Is dit veranderd? En de andere tijden?
En hoe staat het met de zoektocht naar een nieuwe Communitymanager? Er waren gesprekken, was volgens mij het laatste bericht.
Groet,

@ Big Ben Het antwoord van Evelyn op je vraag over de zoektocht naar de nieuwe communitymanager verbaast me. Bij de laatste Klantenraad van 4 december is verteld dat hij zich al aan het inwerken was en binnenkort voor de Community aan de slag zou gaan. Hoe zit het nu?
Reputatie 2
JanStel schreef:

@ Big Ben Het antwoord van Evelyn op je vraag over de zoektocht naar de nieuwe communitymanager verbaast me. Bij de laatste Klantenraad van 4 december is verteld dat hij zich al aan het inwerken was en binnenkort voor de Community aan de slag zou gaan. Hoe zit het nu?

Dat ik als zeer langdurig en actief community lid en bovenal klant, hiernaar moet vragen zegt vooral wat, lijkt mij.
Helaas heb ik nog nergens wat kunnen vinden over de laatste klantenraad.
Groet.
[quote=BigBen]
JanStel schreef:

Groet.

Je hebt gelijk dat er nog geen officiële weergave van SNS is over de vergadering van 4 december.
Wel heb ik zelf vrij kort na de vergadering een eigen impressie geschreven. Die heb je ook gelezen, gezien je reactie toen.
Reputatie 1
JanStel schreef:

BigBen schreef:

Je hebt gelijk dat er nog geen officiële weergave van SNS is over de vergadering van 4 december.

Wellicht ten overvloede: Dat kan ook nog niet. Daarvoor is Jan's impressie de vervanger.
Het verslag van december wordt (als het goed is) de volgende keer (19 maart) goedgekeurd, en kan dan worden verspreid.
Reputatie 2
[quote=JanStel]
BigBen schreef:

JanStel schreef:

Groet.

Wel heb ik zelf vrij kort na de vergadering een eigen impressie geschreven. Die heb je ook gelezen, gezien je reactie toen.

Nog eens terug lezende; ik gebruik soms wel heel verwarrend taal. Ik bedoel natuurlijk dat ik had gelezen dat er gesprekken waren en daarna niets meer had gehoord. En natuurlijk bedoelde ik niet de off. verslagen, maar een vervolg op de info van toen.
Ik heb steeds minder zin om veel energie te steken in het nadenken over een "compleet" antwoord, waardoor de antwoorden kort en dus soms ook nog verwarrend worden.
Ik zal beter opletten.
Groet,
Beste allemaal,

Op de valreep van het weekend zag ik deze openstaande vraag: bij de laatste Klantenraad van 4 december is verteld dat hij zich al aan het inwerken was en binnenkort voor de Community aan de slag zou gaan. Hoe zit het nu?

Hij = zij. :) Sinds 1 november (2018) werk ik voor SNS, ik hou me bezig o.a. met het verlenen van webcare via de social media kanalen van SNS én ik ben ingewerkt op de community. Wat blijkt? Het wordt steeds drukker en veel mensen weten ons te bereiken met allerlei vragen, verzoeken en opmerkingen. Daar heb ik tijd en aandacht voor nodig. Omdat ik persoonlijke klantenservice wil verlenen en goede kwaliteit wil leveren, krijg ik er in het voorjaar een collega bij. Ik kijk erg uit naar de nieuwe samenwerking die over ongeveer 2 maanden begint. Tot zover en groet!
Reputatie 2
Evelyn SNS schreef:

Op de valreep van het weekend zag ik deze openstaande vraag: bij de laatste Klantenraad van 4 december is verteld dat hij zich al aan het inwerken was en binnenkort voor de Community aan de slag zou gaan. Hoe zit het nu?

Bij mij wordt de verwarring alleen maar groter.
Hebben we het over hetzelfde?
Ik (wij denk ik) hadden het over de opvolging van Marc als communitymanager.
Bedoel jij dat ook?
Groet,
PS voor mij is elke dag een weekend dag en omgekeerd :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)