Telefoontje

Ik ben gisteren gebeld door een voor mij onbekend telefoonnummer. Volgens Google Search zou het een telefoonnummer van SNS zijn.

Waarover hebben jullie geprobeerd mij te bellen? Het is ook mogelijk mij vandaag opnieuw te bellen.

5 Reacties

Reputatie 3
Ik zou zeggen: als het belangrijk is bellen ze wel weer. En anders niet.... Het kan tenslotte ook gewoon een "verkeerd gedrukt"-belletje zijn.
Marjolein3 schreef:

Ik ben gisteren gebeld door een voor mij onbekend telefoonnummer. Volgens Google Search zou het een telefoonnummer van SNS zijn.

Waarover hebben jullie geprobeerd mij te bellen? Het is ook mogelijk mij vandaag opnieuw te bellen.

Hoi Marjolein3, top dat je aangeeft dat je vandaag telefonisch bereikbaar bent en welkom op de community :D Als je je achternaam, postcode, huisnummer, geboortedatum en geboorteplaats mailt naar webcare@sns.nl onder vermelding van 'Telefoontje', dan kijk ik waarom we je hebben gebeld.
Bedankt voor je mail, Marjolein3. Mijn collega belt je straks nog een keer. Alvast een fijn weekend :D
En ik maar denken dat banken je nooit zomaar uit eigen beweging bellen. Daar wordt je constant voor gewaarschuwd i.v.m. oplichtingspraktijken door criminelen. Hoe zit dat dan precies?
Bigmoose schreef:

En ik maar denken dat banken je nooit zomaar uit eigen beweging bellen. Daar wordt je constant voor gewaarschuwd i.v.m. oplichtingspraktijken door criminelen. Hoe zit dat dan precies?

Hoi Bigmoose, goed dat je alert bent op phishing. Het is niet zo dat we onze klanten nooit bellen. Als we onze klanten bellen, dan vragen we nooit naar naar je pincode, betaalpas, digipas, digicode of andere persoonlijke informatie. Als we bellen, dan is dat meestal uit service-overwegingen. Zo kunnen we bijvoorbeeld bellen om te vragen of een aanvraag goed is gegaan of om nieuwe klanten welkom te heten.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)