Vraag

van kastje naar muur


er is een lening aangevraagd en goed gekeurd maar word niet uitbetaald op bank rek. nummer?
interbank gebeld en sns moet goedkeuring geven en ons hierover bellen??? en sns medewerker zegt nee hoor ligt niet aan ons wij hebben toestemming gegeven...
maar voorlopig heb ik nog niks op mijn rekening nummer, zijn weer 3 weken verder

2 Reacties

Reputatie 1
Pas wel goed op. Interbank is al meerdere keren betrapt op uitknijpen van klanten middels woekerrentes. Er zijn al meer uitzendingen van Kassa! aan gewijd.
Overigens snap ik niet waarom SNS toestemming moet geven als je een overeenkomst hebt met Interbank. Zij is helemaal geen partij, lijkt me.
Goedemiddag Carolien, dit duurt inderdaad lang. Ik ben net als Koos benieuwd waarom we Interbank toestemming moeten geven. Wat geven mijn collega's als reden aan? Als je je gegevens mailt naar webcare@sns.nl o.v.v: 'Van kastje naar muur?' Dan zoek ik uit wat er aan de hand is.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)